Dålig tätning någonstans? Har du testat med ett annat hop up gummi?
Om det inte är gummit så kan det vara så att du har för kort pipa i förhållande till fjäderstyrka/cylindervolym.
Problem med pricksäkerhet
Re: Problem med pricksäkerhet
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Mindre diameter behöver inte alls vara bättre, iaf inte när det gäller precision och räckvidd har jag läst på någon knakig Taiwan poster.
Kan vara flera fel som orsakar problemet:
Dåligt sikte, skitigt eller helt enkelt dålig inner pipa(har nå med polering och göra?), gummi som nämndes ovan.
Nu har jag aldrig haft en psg men sitter det några shims på inner pipan innan den går in i ytterpipan eller är det snor tight?
Kan vara flera fel som orsakar problemet:
Dåligt sikte, skitigt eller helt enkelt dålig inner pipa(har nå med polering och göra?), gummi som nämndes ovan.
Nu har jag aldrig haft en psg men sitter det några shims på inner pipan innan den går in i ytterpipan eller är det snor tight?
"Ninjas came with lions"
Tänk på att hålla bössan rakt när du skjuter också 

Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
+1 på Kreator
Som Spawder påpekade, vad har du för utgångshastighet med en 190-fjäder? Det låter sjukt starkt, det kan tänkas att problemet försvinner med en lite svagare fjäder med. I en tät boltsniper borde den skjuta väldigt väldigt hårt.

Som Spawder påpekade, vad har du för utgångshastighet med en 190-fjäder? Det låter sjukt starkt, det kan tänkas att problemet försvinner med en lite svagare fjäder med. I en tät boltsniper borde den skjuta väldigt väldigt hårt.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Om du använder en Hspacer se till att den har stöd på utkanterna och inte kan förflytta sig i sidled. Har aldrig provat Dream armys gummi men kan av egen erfarenhet rekommendera guarder Clear eller madbulls röda. När det gäller fjädervalet kan jag bara instämma med tidigare talare, en 150fjäder kan skrämma upp en boltbössa till runt 190ms, så starkare är att "elda för kråkorna"
Hmmm kan vara H Spacern då, den är lite för liten. kommer nog att fixa svagare fjäder.