Umarex H&K USP .45 MATCH

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
alexhjelm

Umarex H&K USP .45 MATCH

Inlägg av alexhjelm »

Hejsan, är så sjukt sugen på en sån här pistol.
Men på ehobby står det "HFC134a & HFC22 Gas" så jag antar att den klarar CO2 och greengas?
Detta är ju ett helvete eftersom jag läst på forumet att Greengas är olagligt att använda utan vapenlicens och någon sådan har jag ju inte...

Är det några här som köpt och kör sånt här utan licens ändå och jag har sett tex att Tacticalstore säljer greengas vapen utan att bry sig om licenser och lagar?
Tips på liknande pistoler som bara är c02 vore sjukt nice med, skulle helst vilja ha full metall.

Detta är min första pistol jag köper men USP har alltid varit min favorit efter Deagle.
Styrelsemedlem i Sveriges största spelförening sedan 2006. - - - - Örebro Airsoft https://www.facebook.com/groups/681306528608504/

Nixon

Re: Umarex H&K USP .45 MATCH

Inlägg av Nixon »

Den bör klara de svagare gaserna på marknaden. Greengas går bra i mina med samma specifikation. Kolsyra är dock helt annat, och kräver förstärkta delar. Det finns pistoler som kan använda både green gas och kolsyremagasin, men HK45 är inte ett av dem.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.

Skriv svar