Taiwangun förvirrad

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Doie

Taiwangun förvirrad

Inlägg av Doie »

Hallå, Lade en beställning från taiwangun för ett bra tag sedan och glömde att lägga till saker så emailade dem om det osv och först gick det inte att fixa men fick senare ett till email. På detta mail skrev dem att jag skulle göra saker i en speciell ordning för att slippa shipping cost samt att bara ha 1 paket så att säga.

Jag gjorde som de sa och de cancelade en order jag gjorde fel och så gjorde jag en ny och betalade igenom paypal och allt gick smidigt. Paketet skickades igår tror jag eller i onsdags och idag, fredag så fick jag på email från paypal att de refundat mig 107€ på de varor som de skickat, ingen som helst note eller något. Vad ska man göra då? UPS.se så står det att planerad leverens är på måndag. Allt fanns i lager verkade det som eftersom killen jag skrev med sa att han packeterade allt utan problem.

Vad kan ha hänt, ett annorlunda fel på deras sida bara?
Någon som varit med om liknande?

Doie

Re: Taiwangun förvirrad

Inlägg av Doie »

Jag fick en refund på cirka 54€ på den order dem avbröt, samt att ajg betalde in 43€ på en annan order jag lade som slapp frakt konstnad, så hade 2 order som skulle läggas ihop till 1. Som inte verkade vara ett problem, han sa också att han hade gjort just det och skickat dom tillsammans. Men fick som sagt en TILL refund på 107€ på min första order...Emailade såklart idag om varför men ej fått något svar.

Doie

Inlägg av Doie »

haha ja ! Men det skulle vara ett litet mirakel om så var fallet :)
Jag får dock lätt skuldkänslor samt att jag är ärlig. Fast att Gratis är gott så vill jag gynna företaget!

Titan

Inlägg av Titan »

Om du mailar och säger att du har fått en full refund, men ändå vill göra rätt för dig, så har du nog rejäl goodwill att hämta in på nästa order.
Mestadels .357 nuförtiden. 9mm gör större hål än 6mm... :)

Skriv svar