Random frågor 2

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Conny81

Random frågor 2

Inlägg av Conny81 »

Satt och kollade runt lite via webshopar..

förståt det är skillnad på airsoft butik o airsoft butik..

min fråga e Hobbex , där ja köpte min första soft airgun nånsin som det hette då.. är hobbex tillförlitliga inom airsoft tex? och vad gör hobbex sämre/bättre än andra butiker.. jag håller mig dock neutral i frågan om vilken butik osv handlar där jag hamnar osv :) antar min plånbok kommer blöda det kommande året hos olika haha men det är d fan värt för detta e så sjukt spännande och kul :)

skillnad mellan soft air gun och airsoft , se om jag har rätt softair gun e mer leksak medans airsoft är mer seriösa vapen?

Finns det någon som lever på airsoftspel/arrangemang i sverige? jag e helt frälst i denna underbara sport och tycker det är det roligaste sättet att få motion på.. kan man gå "långt" inom detta ? vet det finns teams osv men finns det riktiga föreningar med föreningsbidrag tex ? Är fd barnledare inom idrott och är nyfiken :)

Tycker detta är en sport det borde skrivas mer om då den e helt galet kul och borde få mer positiv respons :) jag ser det inte bara som en lek , ser det som en social sport med trevliga människor och där man oxå just lär sig att jobba i team och veta det finns inget JAG i ett team.. tycker om realismen i detta och jag kommer satsa allt jag kan inom detta. Spenderar par timmar varje dag om att googla airsioft , kolla tester , spel , klipp osv.. jag höll på med bågskytte på elitnivå och la extremt mycket tid på det , vill lägga samma tid på detta , är man lite kosntig då¨? :P

Ha det underbart alla där ute så länge MVH Conny

7 december 2013, 00:05:

Om någon tar illa upp vida dessa frågor så ber jag om ursäkt inte menat eller riktat mot någon bara extremt nyfiken :)

och är ämnet i fel tråd så radera :)

Allan_g

Re: Random frågor 2

Inlägg av Allan_g »

Är du seriös så undviker du Hobex skulle jag rekommendera.

Främja då de butiker som vikt sin kunskap, engagemang och pengar på personal/butik helt åt Airsoft.

Några butiker jag kan rekommendera:
Röda Stjärnan
Vapenbutiken
Striker Airsoft
Malmö Airsoft

När du fått smak för detta kommer det ändå sluta med massa inköp av gear och vapen, Hobex och Webhallen kan inte erbjuda dig mycket där. Dessutom är mycket av de dem säljer inte ens värt att medtas på spel.

Välkommen in i stimmet :D
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.

Conny81

Re: Random frågor 2

Inlägg av Conny81 »

Tack för svaret , ja men då var det osm jag misstänkte, men såg hobbex har nån sportline modeller men til lrena överpriser :/

hehe tack du jag e redan fast ... och vet vilken inrikting jag vill spela :)

hoppas på många spel framöver överallt i sverige :)

Skriv svar