Hallå,
Vilka märken är det som har utbytbara cylindrar?
A&K
Airo
WE
Vad är era reflektioner angående dessa bössor? Har läst att elen brukar brinna, är det vanligt?
Bössor med utbytbara cylindrar
- mehailz
- Lag / förening: ODA-036
- Aktiv sedan: 2009
Re: Bössor med utbytbara cylindrar
Alla WE/A&K bössor har inte cylinder funktion, bara så du vet;-) det är ganska vanligt på atw/dtw att standard elen brinner.
Det finna flera trådar Ang. Detta i forumet. Sök på a&k eller airo så dyker dem upp..
Det finna flera trådar Ang. Detta i forumet. Sök på a&k eller airo så dyker dem upp..
Jo, jag kollade i de trådarna men tänkte även inkludera andar märken och reflektioner om dessa för att sedan fatta ett beslut om vilken bössa jag tänkt att köpa.
- mehailz
- Lag / förening: ODA-036
- Aktiv sedan: 2009
Samlingstrid för lite jämförelse mellan airo/a&k finns redan tror jag 
Men oavsett, WE's var ju lite av en flopp tycker jag. Dom sa att den skulle vara typ fullt V.2 kompatibel men pistongerna år speciella för katana och fanns bara i plast. Vet inte om dom släppt med metall tänder ännu. Det år ju samtidigt inget mosfet i denna, så det får du ju montera själv om du vill ha samma funktioner/respons som i en atw/airo;-)

Men oavsett, WE's var ju lite av en flopp tycker jag. Dom sa att den skulle vara typ fullt V.2 kompatibel men pistongerna år speciella för katana och fanns bara i plast. Vet inte om dom släppt med metall tänder ännu. Det år ju samtidigt inget mosfet i denna, så det får du ju montera själv om du vill ha samma funktioner/respons som i en atw/airo;-)