Längre svar: Det ska inte vara några problem med siktet på bössan, skotten bör egentligen vara tyngre 0.36-0.43 är ganska normalt om du ska lira sniper. Standard utgångshastighet på bössan är 143 m/s, normalt för bolt snipers brukar vara 160+, för att bössan ska hålla bra under det trycket behöver du uppgradera trigger assembly mm. Precisionen standard kommer inte vara speciellt bra. Så räkna med att investera i uppgraderingsdelar för 1-4k åtminstone, och en väldans massa tid innan bössan går som du vill.
Om du tänker spela med den som den är out of the box kommer du inte ha speciellt stor chans mot de som spelar med automatgevär. Så om det är din första bössa, köp en AEG, du kan alltid köpa en längre semi-sniper istället om du vill spela som sniper (PJ SPR och SR25 är riktigt trevliga, alternativt en längre G36 eller SVD) men ändå behålla möjligheten att köra helauto om du känner att behovet uppstår (endast fjäderbyte krävs för att kunna spela på alla typer av spel).
Lycka till!
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.