tja läget.
undrar vilken stad man ska flytta till om man ska satsa på airsoft?
bor i ö-vik(örnsköldsvik) och här händer inget som har med airsoft att göra.
det kanske är krig 2-3 gånger i månaden, ovh det är under somaren under vintern blir det typ en gång i månaden.
Vill inte kritisera dina val men hoppas verkligen inte attt du flyttar för airsoften?!. Gör en "mina drömmars stad" och flytta till huvudstaden som alla gör
Tror dom flesta vill gärna bo i större städer som Stockholm och Göteborg, man trivs med att ha jobb, familj och vänner nära. Det finns dom som älskar när det är liv och rörelse. Nackdelen är boendekostnaden men det finns massor med jobb.
Är man inte så kräsen kan man ju jobba i staden och bo utanför. sök dig 2-3 mil utanför stadskärnan så är det fortfarande humana priser.
Sen blir jag så trött på alla lantisar (inte negativ menat) som klagar på oss som bor i större städer, varför?
Så fort jag kommer utanför Stockholm gnälls det och beklagas det över att vi är dryga och otrevliga. Är det mindervärdeskomplex? Är ni inte less och frustrerade över att se samma människor varje dag.
När jag stöter på otrevliga människor i Stockholms innerstad är dom i nästan alla fall inflyttade från mindre orter. Det är nog dom som ger oss ett dåligt rykte
Jag kommer från Västerås och vill inte skryta men det och Enköping känns mest optimerat för airsoft spelande, du har tjärnan, tampongfabriken, klacken, wiseguys nya bana, acpaintball i uppsala. Ja du har spel varje helg en timme bort.