Hejsan! Undrar om vilken affär att välja när det gäller bäst kvalitet och pris på utrustning, kläder och vapen!
All respons uppskattas!
Mvh Nathan
Vilken återförsäljare att välja!?
Re: Vilken återförsäljare att välja!?
Hur brukar du göra när du köper en jacka?
Eftersom du nu frågar vilken ÅF du ska handla ifrån antar jag att du nu i verkliga livet kollar runt i butiker, när du hittat modell och märke så jämför du butiker.
Det är likadant inom AS världen, vissa butiker är överprisade, vissa har jätte bra support och vissa håller måttet.
Personligen skulle jag föreslå Strikerairsoft, D-gear och Miltac, där har jag gjort mina inköp under 2013, annars har du köp&sälj här på airsoftsverige.
Eftersom du nu frågar vilken ÅF du ska handla ifrån antar jag att du nu i verkliga livet kollar runt i butiker, när du hittat modell och märke så jämför du butiker.
Det är likadant inom AS världen, vissa butiker är överprisade, vissa har jätte bra support och vissa håller måttet.
Personligen skulle jag föreslå Strikerairsoft, D-gear och Miltac, där har jag gjort mina inköp under 2013, annars har du köp&sälj här på airsoftsverige.
"Ninjas came with lions"
-
okej tack tipset!
Skulle säga att tills du vet vilken inriktning du vill ha håll dig så billigt du kan, köp något att bära dina magasin med, typ någon lätt chest rig + ett vapen från köp och sälj på här på forumet, det räcker för att spela.
sen när du hittar en inriktning du vill gå på köp riktigt ordentlig gear
sen när du hittar en inriktning du vill gå på köp riktigt ordentlig gear