Hej..
har 2 st. glockar båda i modell 19, den ena är av märket KJW och den andra i WE. jag har märkt att WE är lite bredare över stommen än vad Standard måttet är, och KJW brukar passa mina RS hölster för Glock 19. vilka andra tillverkare av Glock har RS måtten på sin stomme?
MVH
RescueTeam
Mått på Glock 17/19
-
Mått på Glock 17/19
*Two commandment, same Commandment : Your´s - Don't survive your principal, Their´s - First takeout the bodyguard!!
*Certified Medic and Tactical Instructor - BG Security Mobile Training Team
*Certified CPR Instructor (Child, Hospital, AED)
*Certified Medic and Tactical Instructor - BG Security Mobile Training Team
*Certified CPR Instructor (Child, Hospital, AED)
Re: Mått på Glock 17/19
vad jag vet är det de lite billigare märkena som gör egna mått lite som dom känner för!
gå med TM, de är de ledande för just glocks ur box..(jag skriver ur box för att man kan uppgradera vilken picka till vad som helst nu för tiden, tex en blå elefant) de märken som följer TMs standard / är kompatibla med TMs yttre delar borde gå i Real Steel svängen.
gå med TM, de är de ledande för just glocks ur box..(jag skriver ur box för att man kan uppgradera vilken picka till vad som helst nu för tiden, tex en blå elefant) de märken som följer TMs standard / är kompatibla med TMs yttre delar borde gå i Real Steel svängen.
there is little next to nothing to be done when it comes to improving ME!
your gun may need a little extra something though
your gun may need a little extra something though
Re: Mått på Glock 17/19
Va jag vet så har TM samma mått som WE... Dvs lite bredare och passar inte standard g19 hölster (G23 eller G38 hölster passar då dem har en lite grövre kaliber). Så om man vill ha realistiska mått så väljer man varken we eller TM. Vill man ha en glock med så realistiska mått som möjligt så är det KSC man ska ha. Äger både g17 å g19 och och dem passar mina rs hölster utan problem.