Hej
har bestället hem en Puxing radio som har en kenwood kontakt. Nu är min fråga vad för headset ni använder och kan rekommendera?
Jag har sneglat på en Bowman, från tex Rördastjärnan, Någon som vet om det säljer äkta bowman eller om det är kopior??
Jag funderar även på att köpa en headset som man fäster på hjälmen, en tactical headset med noise cancellation. Typ en sedan här: http://www.apextac.com/catalog/item/6540835/9647022.htm.
Någon som har några bra tips på sidor som kanske kan erbjuda hela paketet.. med hjälm fästen osv osv eller om det är någon som har en hjälm med tillbehör att sälja så skicka ett pm
Jag har hört att Z-tactical är kopior av de riktiga headseten men det gör inget, någon som vet om de fungerar bra eller dåligt och hur kvaliten är?
tack på förhand
mvh
christofer
Fråga om headset och radio
Fråga om headset och radio
Team S.I.K.Y
A-TACS FG
CAA 14,5 inch M4 Rifle
WE L85A2 GGBR
Glock 18
A-TACS FG
CAA 14,5 inch M4 Rifle
WE L85A2 GGBR
Glock 18
Re: Fråga om headset och radio
Det är lotteri. Headseten funkar oftast ok, men jag har aldrig stått bredvid en riktig trumhinnespräckare så jag skulle använda proppar om folk kör granater med höga dB.
Mer skakigt är PTT. En kan funka bra, en glappar ibland, nån funkar bara på varma vårmornar i sydläge mellan 12-14 grader=typ aldrig. Det är bara att köpa tills du får en som går.
Tänk på att ta ut batterierna i lurarna mellan användning, de drar ur batterierna direkt.
Jag rekommenderar www.airsoftpark.com eller ebairsoft.com, de har både lurar, ptt och hjälmfästen. Oftast inne.
Mer skakigt är PTT. En kan funka bra, en glappar ibland, nån funkar bara på varma vårmornar i sydläge mellan 12-14 grader=typ aldrig. Det är bara att köpa tills du får en som går.
Tänk på att ta ut batterierna i lurarna mellan användning, de drar ur batterierna direkt.
Jag rekommenderar www.airsoftpark.com eller ebairsoft.com, de har både lurar, ptt och hjälmfästen. Oftast inne.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Re: Fråga om headset och radio
Jag kör med Cavalvy Bowman kopia och PTT till min Puxing. När jag gjorde research skulle dom vara bland dom bättre kopiorna (komfort och funktion,) och jag har inte haft några som helst problem med dom.
Verkar vara säkra kort på en lägre budget.
Verkar vara säkra kort på en lägre budget.

"Kan ni inte bara vänta med att bli ovänner tills ni har lite fakta att bråka om?" --Twist
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar