Multicam uniform gen 2 gen 3

Le Gradovic

Re: Multicam uniform gen 2 gen 3

Inlägg av Le Gradovic »

Ebay är säkraste kortet som europé, det brukar vara tokslut överallt annars. Köpte in 3 par G2/AC till laget via ebay, tror genomsnittskostnaden var cirkus 3500 för byxor och tröja med frakt och tull (men utan pads).

Ett annat tips är väll att leta efter Patagonias L9-uniform eller Proppers nya OCP-uniform med pad slots.
The Ammunition Magician

Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia

Mixe

Inlägg av Mixe »

Det var då självaste fan att det skall vara så svårt. Jag dregglade mig just igenom deras 2012-katalog... skulle sitta fint med en RECCE Smock. Dags att kontakta vänner i U.S.A!

Le Gradovic

Inlägg av Le Gradovic »

RECCE-smocken är utvecklad på begäran av framförallt britter vill jag minnas, och gjordes till en början speciellt för Level Peaks. Den borde vara lätt att få tag på genom brittisk ÅF. Kila in på Level Peaks och kolla igenom återförsäljare!

EDIT: Detta är alltså en hörsägen, samt att jag satt och kikade på den på just LP för ungefär ett år sedan när de fortfarande sålde direkt till privatpersoner.
The Ammunition Magician

Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia

Mixe

Inlägg av Mixe »

Beställde en Level Peaks- smock. Mumma.

-Santa-

Inlägg av -Santa- »

Ja har kikat lite på Allwins Gen2. dom verkar vara vettiga i storlek. lutar åt att beställa de.
75th Ranger Regiment - RAWHIDE 3-2, Följ oss på vårat äventyr på http://www.facebook.com/Rawhide32
"Rangers saved God" - HaM2

Skriv svar