Första spel

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Possum

Re: Första spel

Inlägg av Possum »

Webdibby , skriv en liten rapport hur det gick :)

Jag kör oxå mitt första spel på lördag fast horsabacken. Vi kan ju jämföra vem som "noobat" sig mest!
:)

Lycka till!

webdiddy

Inlägg av webdiddy »

Okay, e tacksam för tipsen hitills! :)
Possum: Jo ska försök förmå mig detta :D

Ghost

Första spel

Inlägg av Ghost »

En deathrag kan vara bra för att tydligt visa på att du är träffad. Jag använder mig av en varselväst. Huvudsaken är att den syns tydligt. Iallafall 50x50 cm tycker jag tygbiten ska vara.
Lycka till och välkommen till hobbyn :)

webdiddy

Inlägg av webdiddy »

Har en varselväst liggandes i bilen som tur är, tar med den också då.

Shudnawz

Inlägg av Shudnawz »

Av (tråkig) erfarenhet skulle jag rekommendera att ha med något slags extravapen, eller försöka spika möjlighet att låna ett på plats om det behövs. Sist jag var på Bockaby rasade 2 av mina 3 bössor, det enda som fungerade till slut var min trotjänare TM G36C (syns svagt på min avatar-bild, tagen på just det spelet). Nu ska ju inte bössorna rasa titt som tätt, men har man åkt långt för att spela en hel dag så är det skönt att slippa sitta i safe-zone och meka medan alla andra röjjer järnet på banan.

Som alltid i AS; better safe than sorry! :D
Slow is smooth, smooth is fast

Affärsredovisningar (gamla forumet)

webdiddy

Re: Första spel (Tack för ett grymt spel) (Tack team Gecko)

Inlägg av webdiddy »

Ville bara passa på att tacka alla som var med och spelade ute på bockaby idag, även tack till arrangörerna.
Samt ett STORT tack! till Team Gecko (echo) som välkomnade mig som en riktig "brother in arms" ;)

Endymion

Inlägg av Endymion »

Vi tar det som att ditt första spel gick bra =). Levde det upp till förväntningarna?

webdiddy

Inlägg av webdiddy »

Allt var kanon och allt gick bra, lyckade skjuta ut några motståndare, vid ett tillfälle vara det bara jag kvar i mitt team lääänge, och det var inte för att jag fegade :D

Hasrik

Inlägg av Hasrik »

Kände du dig någonsin orolig för att, som nämnts innan, att bössan skulle rasa? Hade varit intressant att höra hur andra nybörjare upplever det... Är ännu inte storspelsinvigd.

webdiddy

Inlägg av webdiddy »

Nix, var inte så orolig, hade en gas bössa som var både ny och driftsäker.
Man kom in i allt ganska så snabbt.

Skriv svar