I behov av råd med ett nyförvärv.

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Broder Tuck

Re: I behov av råd med ett nyförvärv.

Inlägg av Broder Tuck »

Haha ja, jag undrade lite vad hon menade med skruvarna som går till batteriet, då började tänka på att stocken till en m4 har ingen möjlighet till lagring som på en AK..
och så har jag typ hur som helst noll kunskap om vart alla komponenter sitter på alla dessa vapen hur som, så det var bara förvirrande och jag blev ett frågetecken. :D

Har i alla fall ett par riktigt fina bössor på lut nu, så kommer troligtvis hugga till i veckan, så får se vad det blir för något gött!

ohman

Inlägg av ohman »

Förlåt, det är en med väldigt krokiga magasin, till skillnad från de lätt krokiga... :)

Väldigt krokiga = gammal
Lite krokiga = nyare
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Majoren

Inlägg av Majoren »

HAHAHHAHAHA underbart ohman.. xD (hade förövrigt gått själv i den fällan)
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.

Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173

Broder Tuck

Inlägg av Broder Tuck »

Hah ja, återigen har jag backat ur en affär då det verkade lite dodgy med lödningen, sen märkte jag också att kolven är lite böjd och tappade helt intresset.
Kommer nog beställa hem helt nya grejer, mest troligt strax efter jul. Tack så jäkla mycket gubbar, era tips och pinpoints har vägt tungt! Återkommer om denna gröngöling behöver ytterligare tips. :mrgreen:

Tuck

MakingPeopleCrazy

Inlägg av MakingPeopleCrazy »

Tyckte väl att jag kände igen M4:an och tån i början av tråden... ;)
Är ofta på forumet så svarar snabbt på PM!

Affärsredovisningar

Skriv svar