Svårt att se pga. kass skärpa på bilden. Du skulle inte kunna fixa en ny med lite bättre skärpa?
Annars så finns det nozzles som har ett triangelformat hål om det är det du menar.
http://store.specwarfare.com/en/element ... eal-nozzle
Miss matar
Re: Miss matar
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
-
- Aktiv sedan: 2012
Miss matar
Jaha, då är jag med!
Får försöka ta reda på de, kan vara nån skit i hophuset. Försökt ta reda på vad de e. Får fortsätta ta reda på de.
Bilden är tagen med en iPhone ;D skärpan suger på den
Får försöka ta reda på de, kan vara nån skit i hophuset. Försökt ta reda på vad de e. Får fortsätta ta reda på de.
Bilden är tagen med en iPhone ;D skärpan suger på den

Ursäkter ursäkter! Med rätt ljus och distans från objektet man försöker fota så kan även en iPhone knäppa bra bilder.
Men det är skitsamma, jag tror inte nozzlen är problemet. Eller iaf inte att lufthålet i den är formad på det sättet. Min gissning ligger fortfarande på något strul med hopupen. Men då borde inte den andra funka heller tycker man.

Men det är skitsamma, jag tror inte nozzlen är problemet. Eller iaf inte att lufthålet i den är formad på det sättet. Min gissning ligger fortfarande på något strul med hopupen. Men då borde inte den andra funka heller tycker man.
-
- Aktiv sedan: 2012
Det har du rätt i, ska skifta hopuparna o se om det är nån skillnad, annars kan jag ta en titt förbi Habo nästa vecka? ^^
För är i Malmö atm o jobbar.
För är i Malmö atm o jobbar.
Jadå, det går nog att ordna! Hör av dig över PM när det börjar dra ihop sig och om du inte får skiten att funka själv så hjälper jag dig gärna. Är du riktigt bussig så har jag kanske en semla och en cola att bjuda på om du äter/dricker sånt!
Hör av dig över PM sen så slipper vi snacka sånt i tråden. Skulle någon annan ha några tips så är de fortfarande varmt välkomna.

Hör av dig över PM sen så slipper vi snacka sånt i tråden. Skulle någon annan ha några tips så är de fortfarande varmt välkomna.