När man drar i maget i bössan tänds en diod i som lyser upp kulorna och "laddar" dom, torde sålunda funka bättre än dämpare

Sen kan man ju ladda. magasinen med var 5e-10e kula med tracerammo, för att inte avslöja sin position allt för mkt...
Mörkt, och ja!garanti skrev:Var det mörkt eller ljust när du testade? Funkar lampan/dioden du satt dit?d
Precis! Jo jag har köpt nya batterier och min blixtrar också till när jag trycker av den!Nitisk skrev:Kul att du vill köra med tracer, vi verkar tyvärr inte vara så många som gör det.
Hoppas du får din att fungera. Har du kollat batterierna så att de har ström kvar? Sitter rätt?
Min madbull gemtec flare blixtrar till när man stänger av den.
Inspiration: <bild>
Provade att släppa en kula igenom och då blixtar det till och kulan lyser som den ska! Men INTE när jag skjuter singe/full auto?Nitisk skrev:Kan ju vara så illa att sensorn i din tracer har gått sönder. Testa att släppa en kula igenom tracern när den inte sitter på bössan, bara för att se.
Har bara en outerbarrel extension men har provat släppa en kula igenom med och utan och då blixtrar det till, men så fort jag skruvar den på bössan och skjuter så händer ingetFaniSkogen skrev:Kanske är något som sitter för sensorn när du väl monterat den på bössan?