Bästa möjliga ammunition till aeg
Re: Bästa möjliga ammunition till aeg
@ Patet + Finnen
=/= betyder EJ lika med. Det är ett = som någon dragit ett streck genom för att poängtera att = inte gäller i det aktuella fallet. Och eftersom = är ett absolut tillstånd så måste minsta avvikelse betraktas som raka motsatsen.
=/= betyder EJ lika med. Det är ett = som någon dragit ett streck genom för att poängtera att = inte gäller i det aktuella fallet. Och eftersom = är ett absolut tillstånd så måste minsta avvikelse betraktas som raka motsatsen.
Senast redigerad av 1 Kalle, redigerad totalt 0 gånger.
Det förklarade en hel del, har faktiskt aldrig sett ikonen användas så ursäktar för misstaget 

9/10 peaple doesn't know that Marines can fuck your life up better than you.
Det är inte lätt att veta om man inte sett den symbolen förut. Normalt är det bara ett vanligt likamedtecken med ett streck över men eftersom det kan vara lite krångligt att skriva det med tangentbord (det går men vem orkar) så gör man två med streck mellan. 
För att hålla mig till ämnet:
Green Devil 0.28g bäst i test, häst! Perfekt kompromiss imho.

För att hålla mig till ämnet:
Green Devil 0.28g bäst i test, häst! Perfekt kompromiss imho.
Har faktiskt aldrig sett "=/=" användas tidigare. Är personligen mer van med "<>" och "!=".
(litar inte på tecken som kräver unicode för att visas korrekt. ascii ftw)
(litar inte på tecken som kräver unicode för att visas korrekt. ascii ftw)
Grundare av Vapenbutiken i Stockholm
Stödmedlem i PanzerFaust
Stödmedlem i PanzerFaust
[color=#00AA00]Paxz[/color] skrev:Sure thing boss
Ja jobbigt när akademiker kommer in med sitt fikonspråk, så här kommer en till!
Finns inga kulor som är bäst i test. Detta eftersom inga riktiga, vetenskapliga tester har gjorts. Tunga kulor verkar ha den bästa kompromissen som ger det vi är ute efter, så bra effektiv räckvidd som möjligt.Alltså där vi faktiskt kan träffa vårt mål till skillnad från max räckvidd som är det avstånd vi kan gödsla skogen med plast. Så alla har egna erfarenheter av bästa kulor och kulvikt och det bästa är om du testar själv och får egna erfarenheter då det är mycket bättre än vad vi jiddertroll på ett forum tycker
Finns inga kulor som är bäst i test. Detta eftersom inga riktiga, vetenskapliga tester har gjorts. Tunga kulor verkar ha den bästa kompromissen som ger det vi är ute efter, så bra effektiv räckvidd som möjligt.Alltså där vi faktiskt kan träffa vårt mål till skillnad från max räckvidd som är det avstånd vi kan gödsla skogen med plast. Så alla har egna erfarenheter av bästa kulor och kulvikt och det bästa är om du testar själv och får egna erfarenheter då det är mycket bättre än vad vi jiddertroll på ett forum tycker

Omnia dicta fortiora si dicta Latina
Med bästa måste man nog mena fler saker än just "långt och rakt", väl? Det gör i alla fall jag.
Green Devil har allt man kan önska sig:
- Matar bra i alla magasin/bössor. Till och med i PTW som är notoriskt tjuriga när det kommer till ammunitionen.
- "Miljövänliga" om man nu bryr sig. Jag bryr mig.
- Stabila kulbanor med dom flesta vikter jag testat.
Enda nackdelarna är väl möjligen prislappen, som är aningens högre, samt att dom alltid tar slut i ett nafs. Undrar varför?
Green Devil har allt man kan önska sig:
- Matar bra i alla magasin/bössor. Till och med i PTW som är notoriskt tjuriga när det kommer till ammunitionen.
- "Miljövänliga" om man nu bryr sig. Jag bryr mig.
- Stabila kulbanor med dom flesta vikter jag testat.
Enda nackdelarna är väl möjligen prislappen, som är aningens högre, samt att dom alltid tar slut i ett nafs. Undrar varför?

0.28 använder jag i alla mina bössor förutom sniper delen. Även cqb går på .28. Green devil eller king arms kör jag med.
I dont do karate, i do Ka - Razy!
Allt över 110 lyfter jag Green Devil 0.30. Så nära rsbulvikt som det är möjligt utan att göra monsteravkall på räckvidden 

Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
Oj, jag får ursäkta mig folket för att jag använder lite konstiga tecken! 
Men som andra har sagt så säger jag också att 0.25 och 0.28 brukar vara perfa för aeg's

Men som andra har sagt så säger jag också att 0.25 och 0.28 brukar vara perfa för aeg's

Så länge du har en hop-up som kan lyfta en tung kula, dvs utan att bromsa den för mycket, så når man alltid längre och får högre precition med en tyngre kula.