Hearts & minds 3 - media
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Re: Hearts & minds 3 - media
Intressant Senchoo. Har du plats till några (~60) GB bilder och film där? Arbetet med min server har stannat av pga att jag tvingats tillbringa veckan hemifrån hittills.

Kommer nog finnas plats. Kommer införskaffa terrabyte diskar om det börjar tryta på plats. Sen om det blir jätte populärt kommer jag då även ta donationer för fler diskar 

TF HADES bilder från HAM 3 finns här: http://s32.photobucket.com/user/Robin_1 ... 203%202013
Recon.

Filmade lite genom NODet när vi traskade mot check pointen så jag såg inte vägspärren och trasslade in mig i den lite halvsnyggt

/Robin
Recon.

Filmade lite genom NODet när vi traskade mot check pointen så jag såg inte vägspärren och trasslade in mig i den lite halvsnyggt

/Robin
@Twist
Hur går det med alla bilder Ni tog samt filmen ?
Hur går det med alla bilder Ni tog samt filmen ?
nog måste där vara mer folk som har tagit bilder eller? 

Ingår i arrangörsteamet för spelserien Hearts and Minds
Medlem i ST36
Medlem i ST36
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
@Emmoth;
Det går lite långsamt framåt. Jag har ett liv som kräver min uppmärksamhet just nu men det är inte glömt. Bilderna kommer upp snart. Filmen, well, den kommer att ta en stund. Kanske blir det en teaser till nästa HAM? Jag vill inte göra ett hastverk. Halvmesyrer får andra syssla med.
Det går lite långsamt framåt. Jag har ett liv som kräver min uppmärksamhet just nu men det är inte glömt. Bilderna kommer upp snart. Filmen, well, den kommer att ta en stund. Kanske blir det en teaser till nästa HAM? Jag vill inte göra ett hastverk. Halvmesyrer får andra syssla med.

Javisst var det så massiive - tar bara lite tid att fixa ihop något ibland 
Men här kommer mitt/vårt bidrag.
Video från Devastator Two, Special Forces.
Klicka här!

Men här kommer mitt/vårt bidrag.
Video från Devastator Two, Special Forces.
Klicka här!
Det där var riktigt bra baycat 

Verkligen snyggt jobbat!
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.