DMR av typ sr25 drar åt höger

Acepalm

Re: DMR av typ sr25 drar åt höger

Inlägg av Acepalm »

Green Devil är bra skit, du lär inte bli missnöjd :) På runt 150m/s hade jag nog kört .30 själv, .36 och uppåt tycker jag lämpar sig bättre för ännu högre trim ärligt talat.
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
They who dine on lost souls know only hunger

Skogsmulle

Inlägg av Skogsmulle »

Hej

Låter som sne pipa i hopphuset, om man bara vrider pipan lite lite så ger det precis de symptomen du säger. Kolla så fasningen som styr hopup gummit ligger perfekt i linje med undersidan av hophuset(Svårt att förklara, hoppas du förstår).

Kan ju självklart vara även slitet gummi, alt dålig spacer.

Vad det gäller vikt. Vill du ha vita så är nog 0.30 de tyngsta du kan få. Ser folk talar om guarders 0.36(gröna) och 0.40(oranga). Dessa kan lämna smuts i pipan, framförallt de gröna, och är svåra att se. Går att tvätta dessa så de inte lämnar smuts.(E sniper själv, så jag tvättar alla mina kulor)

PS. det finns vita 0.36, 0.40. men dessa är sniper kulor, så inget jag rekommenderar DS.

Med sniper kulor menar jag, de säljs i 500-1000 pack, för de dubbla vad guarders 3000 pack kostar.
You Can't have Manslaughter Without Laughter!

Black Forest Group

Skepparn

Inlägg av Skepparn »

Som tidigare säger, förmodligen pipan som sitter snett bara. Vrid den några grader motsols.

Green Devil 0,30g rekommenderar jag starkt till semisnipers. Räcker gott och väl med den vikten när kulan är så rund och fin som green devil. Har testat andra, tyngre kulor men fått sämre resultat.
Jobbar på Röda Stjärnan

bewnie

Inlägg av bewnie »

Tackar för alla bra svar som vanligt :D

Testade lite i förrgår och fick spikrak bana när jag höll bössan lite på sniskan så allt stämmer solklart. Ska öppna upp den idag och vrida lite på pipan och gå lver gummi och spacers ;)

Det är grymt att ha tillgång till att fråga så hjälpsamma människor!

Skriv svar