EOHack
Re: EOHack
Shut up and take my money! 

"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
My God! I chock...
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Re: Sv: EOHack
Vill ha begäret är starkt i denna tråd. Supercool pryl, jag vill också ha. Hur klarar den batteritid och sådant?
Non omnis moriar
Innovativt var ordet.
Till er som skriker ta patent. Det lär vara omöjligt med tanke på att det är ett eotech sikte=)
Han kanske ska snacka med eotech isf först:P
Till er som skriker ta patent. Det lär vara omöjligt med tanke på att det är ett eotech sikte=)
Han kanske ska snacka med eotech isf först:P
-
Hur ska du kunna räkna ammon? Batteriet kan jag första det är ju bara att koppla en spänningmätare till lipot.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Nu är det ett eotech, bara att designa ett eget "hus" 

Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
@TW
Vill minnas det redan finns hopuphus med sensorer för ändamålet.
Vet ej hur svår själva monteringen är men skulle ju onekligen vara kul att kunna köpa enheten och stoppa i ett kinasikte. Tror absolut du skulle ha en marknad för det
Vill minnas det redan finns hopuphus med sensorer för ändamålet.
Vet ej hur svår själva monteringen är men skulle ju onekligen vara kul att kunna köpa enheten och stoppa i ett kinasikte. Tror absolut du skulle ha en marknad för det

Patent eller ej så kommer kineserna köra sitt race. Som privatperson har man inte mycket att sätta emot i frågan om man inte har en rejäl förmögenhet att plocka ifrån.
Utveckla det, sälj det och fortsätt att vara uppfinningsrik vad gäller användningsområden så finns alltid en marknad. Finns det tex fler sikten det skulle funka i? Går det att göra en "montera själv version"?
Ju mer man tänker på det ju mer vill man ju se integrerat i systemet:
Ordergivelser medelst text à la sms.
GPS
Kompass
Temperatur/barometer
Batterimätare
Mm mm
Skulle systemet kanske gå att integrera i något liknande en magnifier för att vara kompatibelt med flera modeller av sikten?
Ursäkta mitt spammande men detta var f*n något av det roligaste jag sett på länge, utveckla, utveckla, utveckla
Utveckla det, sälj det och fortsätt att vara uppfinningsrik vad gäller användningsområden så finns alltid en marknad. Finns det tex fler sikten det skulle funka i? Går det att göra en "montera själv version"?
Ju mer man tänker på det ju mer vill man ju se integrerat i systemet:
Ordergivelser medelst text à la sms.
GPS
Kompass
Temperatur/barometer
Batterimätare
Mm mm
Skulle systemet kanske gå att integrera i något liknande en magnifier för att vara kompatibelt med flera modeller av sikten?
Ursäkta mitt spammande men detta var f*n något av det roligaste jag sett på länge, utveckla, utveckla, utveckla

Patent är exakt lika mycket värda som den mängd pengar som finns för att kriga för dom.
Det här med att produktifiera ett koncept/prototyp är en svår nöt som i varjefall jag inte lyckats knäcka än.
Det här med att produktifiera ett koncept/prototyp är en svår nöt som i varjefall jag inte lyckats knäcka än.