Måste hålla med Packe om att KSC tillverkar de bästa USP varianterna.
Jag har två stycken själv, och de har fungerat bra hittils. Jag äger en KSC USP Tactical med metallmantel, och den fungerar utmärkt. Har bra höjda sikten, god rekyl, och det bästa är att RS saker passar utmärkt på den. Till exempel min RS H&K UTL 2 lampa.
De är lite svåra att få tag på inrikes, så vill man verkligen ha KSC får man ta sina chanser och köpa internationellt (om det inte finns ÅF inom EU, där förtullningsreglerna är mildare, om än fortfarande riskfyllda).
Jag har också en USP Match med rekyldämpare, Tomb Raider style, och även den fungerar utmärkt, men den skjuts det inte lika mycket med som min USP-T.
Har även haft en KJW USP som jag köpte från Roligt.nu. Den var inte mycket att hänga i julgranen. Köpte den, gick hem för att provskjuta, och fick en extremt udda upplevelse. När jag sköt så gick en kula ut genom loppet (vilket är att vänta), men nästa kula i magasinet valde att hoppa ut genom patronutkastet (?) istället för att gå in i patronläge, vilket effektivt halverade min magasinkapacitet. Tog med pistolen till Roligt för att undersöka saken och fick till svar att pistolen bara behövde slitas in lite för att fungera perfekt. Så jag lät det gå en vecka, sköt enstaka magasin per dag i trädgården, men till ingen nytta. Gick tillbaka till Roligt som då sade att den troligtvis behövde smörjas, så jag fick rådet att doppa pistolen i en hink fylld med Booster. Sagt och gjort, jag smorde pistolen med en mycket liberal mängd smörjmedel, men problemet kvarstod, så vid nästa besök hävde jag köpet. KJW verkar vara väldigt mycket en chansning när man köper pistoler. Det har tydligen varit framgångsrikt för Jonathan, men jag betackar mig för KJW.
Jag har också ägt en USP tillverkat av (det numera konkursdrabbade) Omega Airsoft, som även den var rent skräp. Manteln gick sönder direkt, och då det var en udda tillverkare kunde man drömma efter reservdelar. Något år efter att pangen gick sönder gick företaget i konkurs.
Min röst ligger sonika på KSC/KWA beroende på om man vill ha korrekt gravyr och markeringar, eller om man vill ha en marginellt billigare pistol som fungerar sånär lika bra.
Usp
Re: Usp
KSC/KWA som gäller om du inte har tålamod att vänta på att en Tanio Koba kommer upp till salu någonstans.
Mina affärsredovisningare03ta skrev:In total, you were viewed 2 times and no people expressed interest in you.
You are more desirable than less than 20% of 17,079,157 people.