Västar
Re: Västar
Här har du den riggen:
http://lbtinc.com/vest-h-gear-carriers/ ... panel.html
har själv funderat på en sådan och en slick. man fäste axelbanden på 2586Jan i de snedställda mollé banden på slicken och sedan runt midjan. Så då slipper man ju sakerna på ryggen.
http://lbtinc.com/vest-h-gear-carriers/ ... panel.html
har själv funderat på en sådan och en slick. man fäste axelbanden på 2586Jan i de snedställda mollé banden på slicken och sedan runt midjan. Så då slipper man ju sakerna på ryggen.
"Noob 4 life"
Once a Frykis. Always a Frykis!
Inte för att vara sån. Men det där var lite dyrt 

Det är för att det är RS grejer inga kopior. Smakar det så kostar det brukar det ju heta.
"Noob 4 life"
Var kan man få tag i kopior då? Jag är inte speciellt kinkig av mig när det gäller sånt.
Av den riggen finns det mig veterligen ingen kopia. 130ish dollar är inte jättemycket pengar i sammanhanget.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"
Jag har för mig jag har sett en ficka för tre magg som man satte innanför kardborre remmarna där fram. Kommer dock inte ihåg var jag såg det.
Det var inget. Jag hittade
Det var inget. Jag hittade

-
Jag har pressat i sådana inlägg i min 1961 (zippered), och även om de sitter aningen tight (har en Ferro APC/6094 som tycks vara cirkus ett par cm djupare och bredare än kängurufickan på 1961an) så gick de it och fungerar.
Vet om att det finns bättre alternativ men han ville helst ha länkar till svenska ÅF vilket begränsar utbudet aningen. Kan tillägga att jag googlade ÅF efterhand som frågorna dök upp.
EDIT: Och nu när jag läste det en gång till så ser jag att ingen bestred detta heller, Hammer sa att de inte passade SLICK, my bad.
Vet om att det finns bättre alternativ men han ville helst ha länkar till svenska ÅF vilket begränsar utbudet aningen. Kan tillägga att jag googlade ÅF efterhand som frågorna dök upp.
EDIT: Och nu när jag läste det en gång till så ser jag att ingen bestred detta heller, Hammer sa att de inte passade SLICK, my bad.
The Ammunition Magician
Development Team 6 - Group XIV
-Task Force Insomnia
-Task Force Insomnia
Jag ger nog upp projektet med 6094:an. Dock så.hittade jag en Ciras kopia på Röda stjärna är det nåt att ha?
-
CIRAS är inte en liten väst, så mycket kan jag berätta. Västen är avsedd för BALCS-splitterskydd utöver plattor, är du väldigt liten så kanske den kommer att upplevas som för stor. Kloner på medelstora västar är inte sällan baserade på size M /w size L cummerbunds vad jag har erfarat. Stoppa i fejkplattor så löser det sig nog, men det varierar.
The Ammunition Magician
-Task Force Insomnia
-Task Force Insomnia
Finns det nån annan väst eller rigg som kan rekommenderas? Jag vill kunna komma åt allt så snabbt som möjligt. Jag är fd paintball spelare och är van vid att ha allt på ryggen så jag upplever att rycka grejer framme på magen som väldigt lustigt men jag vänjer mig väl. Dock gillar jag tempo och vill inte behöva gräva efter grejerna på ett otympligt ställe när jag behöver dem.