Till saken hör som jag skrev i Sniper tråden, för att lättast förklara min avsikt då jag tror att många har fått för sig att jag ska springa runt som spindelmannen och spela! Det kommer inte hända! Jag är snart 40 år, har en allmänt trasig kropp med en nacke/rygg och ett par knän som förmodligen ska opereras och till vardags jobbar jag som kock och kör Harley Davidson. Jag tror det ger en ganska bra bild av min atletiska figur

Jag har inte för avsikt att börja tävla seriöst, jag vill ha något vettigt som jag kan ligga i skogen med och förnedra våra "valpar" (ungdomar) i motorföreningen med! Det här är för min egen del ett sätt att få komma ut i våran skog runt föreningslokalen och röra på dököttet men samtidigt ha djävligt roligt! Så jag är inte ute efter en bössa som klarar 100 meter, gör den det så blir jag ju inte ledsen men jag blir heller inte ledsen om den träffar det jag siktar på inom 60 meter! Men en bolt känns mest närliggande realistiskt så det är att föredra, därmed inte skrivet i sten! Jag vill bara ha kul på hobby nivå, det är vad min hälsa klarar av!
Men detta är bara ett förtydligande, jag är fortfarande tacksam för alla era svar då dom hjälper mig i rätt riktning, även om svaren pekar lite i olika riktningar