Håller RS-sikten för kulträffar på linsen?
Re: Håller RS-sikten för kulträffar på linsen?
God insikt av Achilles, som han säger är det omfattande garanti på de flesta bra märken och skulle oturen vara framme är det somsagt bara att inkasserade ett nytt. Killflash är ju såklart ett alternativ men jag föredrar att ha så bra ljus och kontrast som möjligt i siktet. Då vi ändå är på ämnet passar jag på att fråga vilka eller vilket sikte som rekommenderas? Lutar mot att det kommer sitta på en m14. Viktigast för mig är att det är bra eye relief och inte för tungt. Hit me!
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
They who dine on lost souls know only hunger
Vad vill du lägga?
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"
Runt 3 tycker jag är rimligt, högre så bör skillnaden vara värd det, känns lite tveksamt kanske. Går inte högre än 5.
-GU06
They who dine on lost souls know only hunger
Här finns lite att välja på i mellanklassen.
http://www.leapers.com/listproduct.php? ... c&mtrack=m
Det här kanske skulle göra sig fint på en m14
http://www.leapers.com/prod_detail.php? ... mtrack=1m1
Nya modellen finns hos Luftvapen.se för Ca 2900kr
http://luftvapen.e-butiken.se/
Vill du ha ännu högre kvalitet så säg till ska jag se om jag kan leta upp något.
http://www.leapers.com/listproduct.php? ... c&mtrack=m
Det här kanske skulle göra sig fint på en m14
http://www.leapers.com/prod_detail.php? ... mtrack=1m1
Nya modellen finns hos Luftvapen.se för Ca 2900kr
http://luftvapen.e-butiken.se/
Vill du ha ännu högre kvalitet så säg till ska jag se om jag kan leta upp något.
www.battlegroupmyrmidon.com De Oppresso Liber
Achilles, det där är ju inte direkt något att hänga i granen. Kolla Leupolds Vx1 och Vx2-serierna, där får du något fint utan att betala ockerpengar.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"
Funkar alldeles utmärkt för ändamålet, finns inte en chans att man behöver bättre på ett
airsoftvapen. Ett Leupold får man ändå lägga på ett par tusenlappar till utan att få ut något mer egentligen.
Som jag också skrev så vill han kliva upp i prisklass så går det att plocka fram annat. Har du själv använt siktet jag tipsade om
eller spelar du bara Allan?
airsoftvapen. Ett Leupold får man ändå lägga på ett par tusenlappar till utan att få ut något mer egentligen.
Som jag också skrev så vill han kliva upp i prisklass så går det att plocka fram annat. Har du själv använt siktet jag tipsade om
eller spelar du bara Allan?
-
Sitt ner i båten, den enda som spelar Allan här är du.
Vad du anser att man "behöver" på ett AS vapen är oväsentligt.
Leupolds VX serier är ett bra alternativ som Viqs säger, går att få för rimliga pengar på Ebay m.m
Vad du anser att man "behöver" på ett AS vapen är oväsentligt.
Leupolds VX serier är ett bra alternativ som Viqs säger, går att få för rimliga pengar på Ebay m.m
You can't start a fire without a spark...
Acepalm:
Ett enkelt knep att gömma undan en lexanskiva framför linsen, utan att den syns, är med hjälp av en Scope Cover.
Vet ej om det är samma på alla tillverkares, men använder själv Butler Creek och deras har en liten kant innuti som hjälper till att hålla lexanskivan på plats utan att den syns öht.
Se bara till att lexanskivan har samma diameter som siktestuben så sitter den perfekt på plats.
Ett enkelt knep att gömma undan en lexanskiva framför linsen, utan att den syns, är med hjälp av en Scope Cover.
Vet ej om det är samma på alla tillverkares, men använder själv Butler Creek och deras har en liten kant innuti som hjälper till att hålla lexanskivan på plats utan att den syns öht.
Se bara till att lexanskivan har samma diameter som siktestuben så sitter den perfekt på plats.
9/10 peaple doesn't know that Marines can fuck your life up better than you.
Achilles, leupoldkikarna jag rekommenderar ligger i herrans prisklass och är betydligt bättre än vad nu utg är för tillverkare.
Jag försöker i allra högsta grad inte spela allan utan ge trådskaparen tips på vad jag själv hade köpt för de pengarna. Detta för att den goda ts ska få så mycket glas för lagd krona som möjligt. Något jag bedömer att utg inte har mycket att sätta emot en av de större tillverkarna som är erkänt bra.
Om man behöver riktiga grejer öht? Nej. Behöver man spela airsoft? Nej. Vi gör det alla av egen vilja och lägger olika pengar på olika saker inom hobbyn.
Jag försöker i allra högsta grad inte spela allan utan ge trådskaparen tips på vad jag själv hade köpt för de pengarna. Detta för att den goda ts ska få så mycket glas för lagd krona som möjligt. Något jag bedömer att utg inte har mycket att sätta emot en av de större tillverkarna som är erkänt bra.
Om man behöver riktiga grejer öht? Nej. Behöver man spela airsoft? Nej. Vi gör det alla av egen vilja och lägger olika pengar på olika saker inom hobbyn.
Så på vilka kriterier bedömer du UTG`s sikten.
Det enda jag ser är din personliga åsikt om något du inte har någon egentlig aning om.
Jag ber dig återkomma med fakta i ärendet, gärna en jämförelse mellan siktena ifråga.
Ett tips är att presentera dina personliga åsikter just som personliga åsikter och inte fakta,
det blir bara löjligt då.
Jag tror att trådskaparen känner till min bakgrund och litar på att jag vet vad jag pratar om dock.
FFF: Om man ska döma ut ett annat märke bör man ha mer på fötterna innan man presenterar det som fakta.
Jag har ingenstans skrivit att Leupolds sikten är sämre, det är också ett ok val. Du är också välkommen med
fakta i ärendet om du känner dig manad.
Sen är vad jag anser minst lika väsentligt som vad du anser.
Det enda jag ser är din personliga åsikt om något du inte har någon egentlig aning om.
Jag ber dig återkomma med fakta i ärendet, gärna en jämförelse mellan siktena ifråga.
Ett tips är att presentera dina personliga åsikter just som personliga åsikter och inte fakta,
det blir bara löjligt då.
Jag tror att trådskaparen känner till min bakgrund och litar på att jag vet vad jag pratar om dock.
FFF: Om man ska döma ut ett annat märke bör man ha mer på fötterna innan man presenterar det som fakta.
Jag har ingenstans skrivit att Leupolds sikten är sämre, det är också ett ok val. Du är också välkommen med
fakta i ärendet om du känner dig manad.
Sen är vad jag anser minst lika väsentligt som vad du anser.