Pmag matar inte.
Re: Pmag matar inte.
Kulorna tar med sig silicon upp i hopen. Där blir det lätt för mycket av det goda. Dessutom kommer det lätt ned damm och partiklar i maggen. Tillsammans med oljan bildar de en gröt, och det blir inte så bra. Bäst är torrt mag, torra rena släta kanaler och en riktigt glatt boll.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
okej, det låter ju logiskt 
tar och highjackar tråden lite, fortsätter på mag i allmänhet bara.
borde det inte funka med en lätt teflon eller grafit spray eller dylikt i maggen? lär glida som bara den
hur gör man lättast rent ett magg inuti?? bara ta isär och hoppas på det bästa?

tar och highjackar tråden lite, fortsätter på mag i allmänhet bara.
borde det inte funka med en lätt teflon eller grafit spray eller dylikt i maggen? lär glida som bara den

hur gör man lättast rent ett magg inuti?? bara ta isär och hoppas på det bästa?
I don't know how World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones - Albert Einstein
De flesta mag går lätt att ta isär. Torka eller tvätta ur.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Brukar öppna upp luckan fjädern sitter bakom och ta ut den, sedan spruta mild avfettning (I mitt fall HD Grön som jag tvättar bilen med, blandat 1:40 ungefär) in genom ena sidan tills det kommer ut genom andra, sedan skölja hela magget i vattenbad och blåsa ur ordentligt med tryckluft, inbillar mig att det är bästa sättet, kanske att man kan ta en piprensare av något slag men skillnaden tror jag är försumbar.
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
They who dine on lost souls know only hunger