Hej
Är det någon som vet om det går att få tag i en KSP 58?
(Gärna Inukatsu;s modell MAG 58. Begagnad eller ny.)
MVH
Jocke
KSP 58
Re: KSP 58
Lättast är nog att bygga en sådan själv.
Polaren utgick från en echo1 M240b och köpte på sig RS delar i massor för att modda på den. Nu ser det faktiskt ut som en KSP58
Polaren utgick från en echo1 M240b och köpte på sig RS delar i massor för att modda på den. Nu ser det faktiskt ut som en KSP58

I dont do karate, i do Ka - Razy!
-
Har hittat ett liknande projekt här: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 20&t=13060
Men var fasen hittar man RS delar?
Tänkte dessutom ta det ett steg längre (om jag nu får tag i grejer) och modda om den till en CO2 driven med blowback och en egendesignad ammolåda med BB:s och Co2. (Givetvis utbytbar som ett vanligt mag efter ca 250 kulor..
MVH
Roth
Men var fasen hittar man RS delar?
Tänkte dessutom ta det ett steg längre (om jag nu får tag i grejer) och modda om den till en CO2 driven med blowback och en egendesignad ammolåda med BB:s och Co2. (Givetvis utbytbar som ett vanligt mag efter ca 250 kulor..
MVH
Roth
Om du vill göra det lite lättare kan du ju alltid köra Polarstar, ingen blowback men lättare att sätta in och bygga 

Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story