-

Bilder och filmer från airsoftspel, milsim, lajv och relaterade evenemang.
Boogieman

Re: This is Scrapper 1 // 2013

Inlägg av Boogieman »

[S1] Aitomäki skrev: Det ser ut som att du inte helt lärt dig hur man omväxlar artighetsfraser.
Eller så uppfattade ni det precis som det var avsett...

[S1] Aitomäki skrev: Vi har aldrig tidigare använt libanonrensing och jag planerar inte att göra det heller då även jag anser att det är ett okontrollerat stridssätt.
Detta vill jag då ställa i ljus av:
[S1]Snygg skrev: Vi brukar inte vela spela med regler som förhindrar detta.[...]Men vi har ingenting emot libanonrensning.
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

[S1] Snygg

Inlägg av [S1] Snygg »

Jahapp. Finner det bara onödigt att du går in för att vara otrevlig.

.
Och precis som Martin skrev: "Vi har aldrig tidigare använt libanonrensing och jag planerar inte att göra det heller då även jag anser att det är ett okontrollerat stridssätt."

Och angående det jag skrev. (Vi brukar inte vela spela med regler som förhindrar detta.[...]Men vi har ingenting emot libanonrensning.)
Vi betyder inte ALLA I LAGET.

Mvh.
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 647#p98647
Finns på Instagram under namnet: @whopper.gungnir

[S1] Aitomäki

Inlägg av [S1] Aitomäki »

Jag vet inte vad Fredde pratar om tyvärr. Vi har aldrig innan eller efter det där varit på ett spel som tillåter det, och om det tilläts är det väl fan inte vårat fel? Du verkar ytterst hopplös. Du kom hit endast för att start bråk, och om du har ett så dåligt liv att du behöver bete dig så här första gången du pratar med någon du inte känner tycker jag fan en gnutta synd om dig. Tur att du hade en vettig idé för events, för folk hade ju inte riktigt flockats tack vare din personlighet.
Skriv inte tillbaks, titta inte på våra framtida videor, prata inte om oss. Låt oss vara. Du har ingenting med oss att göra och det får gärna fortsätta så.
Fredde bad om kritik, du gav oss aldrig det. Och det där om artighetsfraserna. Du hade tydligen aldrig lärt dig hur dom fungerar, det är såna man omväxlar även om man inte vill det, du kommer se hur jag avslutar meddelandet snart som exempel.

Men tänk nu på det du lyckats med i ditt skrivande. Absolut ingenting. Och om du säger eller tänker typ: "Men jag ville inte åstakomma nått", då bevisar du min poäng om att du är grinig och dryg, och att du bara ville bråka. Om du dock tänker att du faktiskt ville ändra och påverka nått så kanske du inser att sättet du försöker med just nu bara skapar fiender.
Jag tycker att det är synd att du inte kunde vara mer vuxen, men man får inte allt man vill här i världen.
Som sagt, visa oss i alla fall att du har lite självbehärskning och låt oss vara.

"MVH" (Så ser dom ut)

- [S12] Mother

[S1] Löfgren

Inlägg av [S1] Löfgren »

Istället för att denna tråd skall bli en lång diskussion om libanon så tycker jag vi stoppar diskussionen här då den inte verkar leda någon vart.

Jag tycker personligen att det är ett okontrollerat stridssätt, men vill folket spela med libanonrensning för att få en bättre RS-feeling så låt dem. Så länge alla spelare godkänner det och är medveten om skador och liknande som kan ske.

Sedan är det upp till var och en om man vill åka till ett spel där libanonrensning är tilltåtet. Iom. att alla var medvetna om det i filmen så är det helt okej och då behöver det inte bli en diskussion.
Med vänliga hälsningar,
Löfgren

Boogieman

Inlägg av Boogieman »

Innan jag blir fruktansvärt otrevlig och skriver precis alla de där sakerna som jag sitter och säger åt skärmen just nu så tänker jag gå och lägga mig med ett trolsk leende.

Min mamma sa att man ska vara snäll mot de som inte förstår bättre, förlåt mig om jag varit brysk.

Oavsett kan vi konstatera ett par saker. Ni (som i delar av ert lag eftersom ni tydligen inte har en samsyn på saker) tycker att libanonrensningar är bra. Vi (som i hela vårt lag eftersom vi inte är helt tappade) tycker att det är korkat att köra en pipa i nyllet på någon runt ett hörn.

Lyckligtvis kommer vi nog aldrig att spela mot varandra då vi inte åker på spel där libanonrensning är OK, eftersom vi sett vad som kan hända. Ni (som i ?) vill ju inte heller åka på spel som inte tillåter det och där har Vi (som i hela mitt lag eftersom de kontaktat mig under dagen och sagt att vi inte önskar ha sådana spelare hos oss) är snälla och uppfyller den önskan.

Ber man om kritik och får det så bör man kanske inte gråta floder heller. Men det finns säkert någon kvällstidning som tar upp hur kränkta ni är.

Ha det fint, sov gott :)
CO ST36
Arrangör Hearts And Minds

"SEALs letar refbilder på mig" -okänd

[S1] Snygg

Inlägg av [S1] Snygg »

Kritiken var det inget fel på! Det var bristen på kritiken. Men men, misstag händer. Fan ska vi inte ta och träffas i sommar ändå? Jag tror att vi skulle ha riktigt trevligt tillsammans och ha väldigt kul i varandras sällskap. För vi är minsann ett gäng glada och schyssta killar vi :D
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 647#p98647
Finns på Instagram under namnet: @whopper.gungnir

Genocide

Inlägg av Genocide »

There there girls...your both pretty :D

Skämt åsido. Vi har forumsregler för pajkastning, smutskastning etc.
Så ska ni fortsätta diskussionen så gör det hels via PM är ni snälla!
Nothing ever stays stock...
http://www.pmairsoft.se

[S1] Aitomäki

Inlägg av [S1] Aitomäki »

Så mycket för din självbehärskning, nu blev jag skyldig Fredde femtio spänn. Som sagt, Fredde anser att libanon är ok, och det är väl helt upp till honom. Att hålla på att sadla sin paragraf och rida den in i solnedgången är kanske inte rätt sätt att bemöta främlingar. Men som Freddan sa, hänger gärna med dig i sommar. Kan ta en bärs eller cider och snacka lite :) Du verkar ju i alla fall vara stark som person som vet vad du vill och håller dig till det. Synd bara att det blev bråk av det. Hörs! :)
Sov så sött!

Skriv svar