Någon som vill Rekomendera ett grymt airsoft vapen

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
UK

Re: Någon som vill Rekomendera ett grymt airsoft vapen

Inlägg av UK »

Köp en Cyma AK modell 0.40 eller senare, då får du en bössa som är prisvärd och fungerar kanon !!

ProxizHD

Inlägg av ProxizHD »

jag ska kolla upp dom olika vapnen ni rekomenderat ;)

17 maj 2013, 23:05:

jag har letat runt på olika sidor och försökt hita en m4a1 till billigt pris men hittar ingen.
Är det någon som kan länka en sida som säljer en m4a1 för runt 1000-1500 om det finns?

Väldigt tacksam om denna fråga besvaras

Snöhäst

Inlägg av Snöhäst »

Trollar du elr? har du en Cheytac o vill ha en m4a för 1-1.5 tusen?... :o Med tanke på allt annat du frågat, vet du hur en m4a ser ut?
De svider när jag kissar.

ProxizHD

Inlägg av ProxizHD »

klart jag vet hur en m4a1 ser ut ;) ville testa en billigare

Nitisk

Re: Sv: Någon som vill Rekomendera ett grymt airsoft vapen

Inlägg av Nitisk »

Om du vill ha nåt som håller lite längre, lite mer kvalitet, så skulle jag som Genocide säger köra på en G&P m4. De gör saker som håller. Min G&P m16 har jag haft i snart 7 år och det enda jag behövt byta är pistong och tappet plate(vilka är av plast).

Varför rekommendera m4 som nybörjarvapen? Finns så otroligt mycket delar till den plattformen. Man kan byta ut allt och göra den som man vill om man tröttnar standardutförandet. Även alla interna delar.
AK-plattformen är nästan ikapp har jag hört, men jag har inte så stor koll på den sidan.

ProxizHD

Inlägg av ProxizHD »

Hittade denna verkar den vara bra? verkar ju vara bra

http://www.rodastjarnan.com/airsoft/air ... 681m-15528

Nitisk

Inlägg av Nitisk »

Jag tycker du borde ta dig en tankeställare på hur mycket och hur länge du vill använda detta vapen.
Om du tänkt satsa på detta vapen är det lika bra att köpa nåt som är bra kvalitet för lite högre pris från början. Risken är annars att något i vapnet går sönder ganska snabbt och du blir besviken.

Precis som Röda Stjärnan skriver i den nedre delen av beskrivningen i länken, så kan det låga priset göra att du inte får så bra kvalitet alla gånger och att de därför har begränsad garanti på dem.

Men om du köper ett billigare vapen(tex den du länkar till) bara för att prova på, så fungerar de flesta märken.

ProxizHD

Inlägg av ProxizHD »

var meningen att det skulle vara lite billigare. Kommer inte använda den i spel utan bara på fritiden, kul grej :)

ohman

Inlägg av ohman »

Kolla på taiwangun.com (ligger i polen, dvs inom EU, ingen extra moms/tull). De har ett bra utbud av kinaklonerna till oslagbara priser (JG/Cyma-CM/Dboys-Boyi).
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar