hur länge håller ett vapen?
hur länge håller ett vapen?
hej ny i airsoft världen och ja undra hur länge ex min jg g36c håller? utan justeringar och hur länge med justeringar? 

-
Re: hur länge håller ett vapen?
Desto mindre du mixtrar med den; desto större chans att det håller längre. Jag ägde en G36:a som höll i nära fem år, och som fortfarande fungerade fint när jag sålde den.
Använd rätt batteri, trimma inte upp den för högt och se till att den inte hamnar under alltför många bulldozers så ska du se att din JG kommer hålla ett bra tag. Vissa delar kommer behöva bytas ut, men såvida ingenting direkt går sönder så kommer det ta åtminstone ett eller två år tills dess.
Använd rätt batteri, trimma inte upp den för högt och se till att den inte hamnar under alltför många bulldozers så ska du se att din JG kommer hålla ett bra tag. Vissa delar kommer behöva bytas ut, men såvida ingenting direkt går sönder så kommer det ta åtminstone ett eller två år tills dess.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)
TACK för infot haha livslängden är ju längre än jag trodde (2-5 månader) 

-
jag körde en jg m16 hårt i ca 4 år utan ras sen fick jag pistongras i med ny pistong sen var det bara att köra igen 
M.V.H Alexander

M.V.H Alexander
M.V.H Alexander
-
Ja. Det du behöver byta är hopupgummit. Det är lite av en förbruknigsvara. Sen är det nästan ALLTID pistongen som rasar om något.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!