Visa er ryssgear (kommentar)
Re: Visa er ryssgear (kommentar)
Non Belior Solum Melior
Ah precis, haha så lätt var det. All right tackar o bockar
.

The story go's something like "airsoft" and then there's some more Airsoft. Then it ends with some Airsoft.
Eoskräck sikte!
Nickname: Owl
Eoskräck sikte!
Nickname: Owl
Som jänkofil är väl detta lite hädelse, men jisses vad snyggt ni får till det, blött och allmänt äckligt (i positiv bemärkelse, realism-känsla osv). Finns många på US/NATO-sidan som skulle behöva en lektion i hur man tar bilder med känsla i!
En fråga dock: Rancore, varför den blå tejpen, finns det någon story bakom?
En fråga dock: Rancore, varför den blå tejpen, finns det någon story bakom?
SIC ST36
Arrangör av Hearts and Minds
"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo
"Får jag lov att formulera en egen tumregel? "Formulera inga tumregler inom områden inom vilka man inte har utbildning inom."" - MikeKilo
Den blå tejpen är en gammal kvarleva från sovjettiden, då fanns det inte en massa produkter av varje typ att välja bland, det fanns en och den var bäst (och blå). 
Nuförtiden finns det en massa färger precis som i väst, men den dyker ändå upp här och där (om det ses som en markering mot traditioner/status eller bara att den är funkis kan jag itne svara på), men här har du ett par exempel på riktiga operatörer under 2000-talet i vilket fall:
http://spetsnaz.su/gallery/index.php?/t ... -blue_tape
....och Nielsen: precis sådär jättemysig känsla som höjjer bilderna snäppet över!

Nuförtiden finns det en massa färger precis som i väst, men den dyker ändå upp här och där (om det ses som en markering mot traditioner/status eller bara att den är funkis kan jag itne svara på), men här har du ett par exempel på riktiga operatörer under 2000-talet i vilket fall:
http://spetsnaz.su/gallery/index.php?/t ... -blue_tape
....och Nielsen: precis sådär jättemysig känsla som höjjer bilderna snäppet över!

Non Belior Solum Melior
Nielsen, med instagramfilter blir du ännu snyggare. Just sayin 

rancore. ska du verkligen sälja pso siktet? ser ju riktigt bra ut på AS VAL'en 
snyggt nilsen. måste köpa mig nå gorka + smersh, hade varit trevligt att spela söderöver med er någon fler gång!

snyggt nilsen. måste köpa mig nå gorka + smersh, hade varit trevligt att spela söderöver med er någon fler gång!
Coolt, då har man lärt sig något nytt! Och det är precis sånnadär schyssta detaljer som gör ett kit så jävla snyggt/bra!
SIC ST36
Galet läckert med LES rancore, så skön känsla i kittet, du saknar bara en 7.62 bössa för extra FSIN!
Du är fin du också Supernaut
Du är fin du också Supernaut

PKM USER
Cry havoc, and let slip the hogs of war.
Jag gick igenom alla bilder från ryska bildtråden, inte en enda gjorde mig besviken. Tummen upp till alla som har postat!
Jävligt läckert VDV69! Så underbart att se en enhetlig grupp, hela intrycket blir så mycket mer seriöst och ni har lyckats riktigt bra. Skönt att se en komplett genomgång av vilka vapen som ska finnas i en grupp. Något alla lag bör eftersträva!
PKM USER