Jag undrar bara om någon vet vem det är som fraktar evikes expressfrakt? eftersom man har hört historier om fraktbolag som bara skickar tillbaka airsoft vapen då dom inte fraktar dessa.
Nån som har ett snabbt svar på detta?
Express frakt från evike
Re: Express frakt från evike
Har en polare som har beställt mycket från dom och efter det landat i Sverige så är det DHL i hans fall som har tagit hand om det =)
Kan även tillägga att han aldrig haft problem med att få sina varor =)
Hoppas det hjälpte dig nått
Kan även tillägga att han aldrig haft problem med att få sina varor =)
Hoppas det hjälpte dig nått

Hjälp till att få gas vapen lagligt.. http://www.swegaslegal2013.info/
Jag har fått hämntat ut mina paket på posten, har dock aldrig betställt vapen.
OKej tack för alla snabba svar. med tanke på att det är express frakt som gäller är nog dhl då 
EDIT:
Har nu fått vapnet från evike och det visade sig att det gick via posten. Så jag antar att jag hade lite flyt med tanke på att posten har en tendens att skicka tillbaka replikor då dom inte fraktar dessa.
Om ni nu beställer ett vapen från evike be dom skicka med typ ups eller dhl så slipper ni kanske problem med posten.

EDIT:
Har nu fått vapnet från evike och det visade sig att det gick via posten. Så jag antar att jag hade lite flyt med tanke på att posten har en tendens att skicka tillbaka replikor då dom inte fraktar dessa.
Om ni nu beställer ett vapen från evike be dom skicka med typ ups eller dhl så slipper ni kanske problem med posten.