Eftersom jag inte hittar någon normal visa er utrustningstråd så slänger jag in mina bilder här.
Känns ändå som att det är ett rätt brett spektrum på vad som kan anses som ett DA-Kit så
what the hell...
Uploaded with
ImageShack.us
Vi börjar med en TMC Ciras som jag använder framför allt när uppgifterna i spelet är huvudsakligen Svarta Operationer. Vid mer Gröna operationer använder jag mig oftast av en annan väst och set-up samt ibland en ren sniper set-up.
På vänster sida ser vi mag 2-3 och på höger sida mag 6-7. Vi har en Midland G7 kopplad till en U94 och ett Bowman headset för interncom. På bröstet sitter min Glock18C 4Gen i ett BH serpa med adaptor.
På ryggen längst till höger (syns ej på bild) har jag en CRKT Ultima kniv fastsatt upp och ned så att jag lätt kan nå och knäppa lös den med min högra hand samt ett mindre vätskesystem på 1.5 liter då jag vart less på konka runt på ett stort system vid varje litet uppdrag. Man kan också skymta en liten fällkniv fastsatt på sidan av radiofickan.
Magen och höger axel håller jag fri, axeln för att jag störs otroligt av att ha saker ivägen för bössan samt magen för att det faktiskt händer att man kryper ibland. Bössan har jag endera i ett moddat magpulfäste som sitter på västen eller i en vanlig sling.
På skallen sitter en *Emerson Ops Core Fast Carbon Helmet. Till den har jag lyckats få tag i War-Bungeen från Warsports som det skrevs om i Soldier Systems nyligen. Den är fantastiskt bra att säkra utrustningen på hjälmen med. ( kommer mer bilder längre ned ) Utöver detta sitter det ett par V12 Advancer brillor, lite IR patchar, en E-Lite, en mini HD-dvr samt lite annat smått och gott på hjälmen.
Sist men inte minst skymtar min SF Socom Block4 Attack Leopard "Eragon" sittandes i västen. Jag skulle egentligen suddat ut hans ansikte på grund av persec men han är en sån stekare att han vägrade. Hoppas det är ok för admin

Ok...
Förutom det jag beskrev under förra bilden ser man här min Voodoo Tactical Praetorian ryggsäck. Den används oftast vid s.k Green Ops då jag kan bära endera min M4 eller min sniper i den utöver all utrustning jag behöver för att klara mig hur länge som helst från civilisationen.
Här syns också en helt fantastisk bössa. Det är en KWA SR7 ( törs inte skriva ut vad den heter mer för då får jag hela Seals comunityt på mig ). På den sitter det ett *Eotech XPS3-2, en *Surefire 962 med filter, ett fantastiskt bra stubby grip av UTG ( bästa jag någonsin haft ) , en KAC style suppressor samt en fungerande *peq-15 med grön laser. Och självklart en unik scanningsbar QR code för mitt vapen. Internt behöver man inte uppgradera annat än pipan och eventuellt fjädern då den kommer med cqb fjäder. Utöver detta är bössan ett monster.
* = Replika
Ha en trevlig Nationaldag!
mvh Achilles
BattleGroup Myrmidon