Vad tycker era...?

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Widen

Re: Vad tycker era...?

Inlägg av Widen »

Jag och min sambo flytta ihop och hyr en villa just nu och hon var så snäll att jag fick ett "hobby rum" som hon säger det .. Jag kallar det för krigscentralen !
Jag får åka på vilka spel/när/var jag vill utan gnäll och tjöt.... Dock så kan hon gnälla över att man inhandlar förmycket vapen/tillbehör så man får leva på nudlar månaden ut.. men men .. Jag klagar inte =)

några av mina vänner spelar själva men dom flesta har inte en aning om vad airsoft är .

farsan vill bara sno min 1911 och skjuta prick på tavlor tills mina co2 patroner är slut =/

Morsan ville testa min AEG en gång .. och vi skulle "tävla" 5 skott på 20 meter på en 17cm pricktavla , Pinsamt som de var så satte hon alla 5 skott och jag fick 2 träffar =/

Opus

Inlägg av Opus »

Min fruga vill följa med...men jag tillåter inte det ! Då kan hon kan ju träffa på någon som har ett större vapen än mig :roll:
EH5 | TF Platypus

Tuomas

Inlägg av Tuomas »

Tjejen tycker väl det är som att leka krig och tror nog att hon tycker det är lite töntigt. Men för mig är det en seriös sport jag utövar och det kostar pengar ibland, vilket hon förstår. Hon tycker att det är bra att jag har intressen och hon kan ibland visa intresse själv när jag ska inhandla något nytt. Så länge vapnet är "snyggt" så är det okej. :P

Cryxter

Inlägg av Cryxter »

Morsan var i början rädd för att jag skulle bli som Anders Breivik men jag tror det har gått över nu. Frågade om hon skulle med och spela lite och hon sa iaf att hon ville så jag tror att hon börjar mjukas upp, från Anders till jo jag kan väl följa med och se vad det är. Är rättså nöjd med det arbetet.
Jobbarpolare/polare tycker väl att det inte är någon skillnad från när man körde airsoft i en lada när man var liten med kompis gänget. När jag tänker efter så är det nog ingen skillnad heller förutom att vi körde oftast inte "one shoot one kill". :D
If soldiers were to begin to think, not one of them would remain in the army.
- Frederick II the Great, King of Prussia

humlan

Inlägg av humlan »

bara jag som har en sambo som spelar? det skapar i för sig andra problem :P vem av oss ska va hemma med hundar mmm. när jag köper en ny dyr bössa så blir det alltid 2 :P

min farsa värkar bara tycket det är kul. vi har fått nått att göra tillsammans efter att jag köpt en Tgb11 (in game fordon)

Skriv svar