Vad tycker era...?
Re: Vad tycker era...?
Mitt dressyrfreak till fru tyckte 8000 tusen lät billigt!
Så hon sa att jag skulle unna mig en G&P M249:a så nu har jag en på väg hem.
Tack för detta underbara forum.
Så hon sa att jag skulle unna mig en G&P M249:a så nu har jag en på väg hem.
Tack för detta underbara forum.
säger som Dominion
min fästmö säger "klart du ska ti polen å spela i maj, det är ju din favorithobby" och "far ut på söndag å spela, du brukar vara så glad efteråt"

min fästmö säger "klart du ska ti polen å spela i maj, det är ju din favorithobby" och "far ut på söndag å spela, du brukar vara så glad efteråt"

Mamma:
"Så länge du inte har ihjäl någon så."
Syskon:
"Bara du har kul så."
Sambon tycker varken eller, hon var med och testade ett spel men tyckte inte det var något för henne,
så hon låter mig hållas. Så länge där är pengar på sambokontot till hyra och allt annat, så gör jag (får) som jag vill
med inköp osv.
Gömmer dock allt i källaren för det mesta så hon inte har koll på mina 4 famaser, 5aks, shotguns, mp5k's och glockar...
Andra icke-insatta:
"Paintbåll är coooolare för då har man ju större bollar."
Killen på statoilmacken, när man kommer in i camobyxor och svart t-shirt:
"Ska ni fiska?"
"Så länge du inte har ihjäl någon så."
Syskon:
"Bara du har kul så."
Sambon tycker varken eller, hon var med och testade ett spel men tyckte inte det var något för henne,
så hon låter mig hållas. Så länge där är pengar på sambokontot till hyra och allt annat, så gör jag (får) som jag vill
med inköp osv.
Gömmer dock allt i källaren för det mesta så hon inte har koll på mina 4 famaser, 5aks, shotguns, mp5k's och glockar...
Andra icke-insatta:
"Paintbåll är coooolare för då har man ju större bollar."
Killen på statoilmacken, när man kommer in i camobyxor och svart t-shirt:
"Ska ni fiska?"
Hästar var en av mina gissningar för Falk's flickvän. Men sen hade jag svårt att försöka få in behovet av airsoft till dessa då hon verkar låna dem ibland av någon anledning. 

Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
[KAS]Björn skrev:Lefnord: vi får lira lite i vår så vi lär känna varandra så kan vi ta en grillkväll hemma hos mig i sommar med grabbarna/gubbarna! och respektive o skjuta lite prick på ungarna eller nej med ungarna menar jag![]()
!
Så får vi försöka få henne på rätt spår!
haha, det låter inte som en dålig idé! fast vår unge går ju inte skjuta på, sjuka med för den är ju då inte född ännu

Du för den delen är du den skägg typen på bilden? för jag såg en sådan skäggig typ i din metropol som körde en bil utanför skolan eller stod still och började köra när jag kom förbi cirkus ~1600. tänkte fy vad det liknade Björns avatar

blev bubbelt upp woops
-
Hästar ja. Ta mig F*n. Kostar som en bil varje månad.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Nja, hon väl alltid vetat att jag varit en MÖP på sättovis.Hammerhead skrev:Lefnord; är du en krigsivrare? Om inte; Känner inte din fru till detta? Eller tror hon att du tycker om krig och elände nu helt plötsligt?

sen sätter jag min trekantiga mod-partypooper-hatt
Det börjar kanske flyta iväg lite för mycket och har inte särskild lust att förklara min äktenskapssituation på ett forum

Den hade ej trekanter så det var ej min hatt, så då lämnar jag över den till mod

ang. min fru, hon är gravid nu med och tar allt en aning värre än vad som är sunt.
Ni som har haft en gravid partner vet vad jag pratar om =)
25 mars 2013, 22:43:
Asså, de betalar 1000-talskronor för hästar när jag får det för 29:90 på maxi

Senast redigerad av 1 Lefnord, redigerad totalt 0 gånger.
Twinkle
Inte direkt, frugan har en häst och det kostar totalt 3600/månad, då ingår stallhyra samt foder/mat/torv etc.
Iof kan ju du få en bil för 3600.....
Inte direkt, frugan har en häst och det kostar totalt 3600/månad, då ingår stallhyra samt foder/mat/torv etc.
Iof kan ju du få en bil för 3600.....

Prickskytt
Tur att man inte är så paranoid eller svartsjuk av sig. Om flickvännen är ivrig med att få iväg en till att spela så känns det lite som att hon bjuder hem brevbäraren på mer än gevalia. Det blir då f*n inte bättre när man inte har kopplat ihop det där själv utan få höra det från polaren i bilen på vägen till spelet. True story med en lagkamrat incoming. Detta är konversationen lite grovt som jag uppfattade den:

Tror aldrig jag sett någon ha ett så stort behov av att ringa och SMS'a sin flickvän på ett spel tidigare. Speciellt inte med tanke på att han började fråga om han fick låna våra telefoner efter att han använt upp all sin kräm i batteriet på sin egna. Stackars påg.A: Vad sa Anna om att du skulle iväg på spel hela helgen nu då?
S: Hon verkade förvånansvärt lättad över att jag ska iväg så länge!
A: Bah! Det är ju bara för att hon ska bjuda hem folk till fest fattar du väl! Och du kan bara gissa hur det där slutar!
S: Äsch, sluta vara så löjlig.

Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
Och svaret är DAM DAM DAM: Lajv.Paxz skrev:Bara jag som vill veta vad Falk's flickvän sysslar med?
Sen inser jag att jag gör det också och gråter mig till sömns.