Hälp med köp av Co2 pistol..

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Kimale

Re: Hälp med köp av Co2 pistol..

Inlägg av Kimale »

Erkaaan93 skrev:@mr kboy: Ja det kanske jag gör..
Jag vet att co2 patroner kostar.. men inte är det mycket heller.. dock vill jag nog inte lägga ner mer än en tusing på en pistol så..
Och som du kanske inte har märkt ligger de flesta Co2 pistoler över 100 m/s..
Men den där du tipsade om verkar faktiskt nice :D kan tänka mig något liknande :D
Märkte detta och ändrat nu i mitt tidigare inlägg! Miss av mig ;)
How to win a war? Buy a Kalashnikov

Min Presentation http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 65&t=11199
Mina Affärsredovisningar http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... boy#p69801

Erkaaan93

Inlägg av Erkaaan93 »

@Ministry: Okej :) då vet jag..

23 mars 2013, 18:06:

@DaToolBox: Okej.. men nu är det så att jag redan har en bössa. Så är självklart inte ute efter det, utan efter en pistol (vilket du lär ha menat). Men visst, ska kolla in tråden du tipsade om :P

Erka

Inlägg av Erka »

Erkan93, Erka här ;)
Som tidigare nämnt så ska du inte stirra dig blind på utgångshastigheten då den förvillar dig.
Körde idag i skogsspel med en mp7 med utgångshastighet på 80m/s vilket inte låter som så mycket, men med en bra hop samt rätt spelstil kunde jag ta mig fram en hel del.
Hade en lagkamrat tidigare som hade en sådan pistol och tyvärr var den inte värd pengarna. Precisionen på det säkerhetsavståndet var inte värt det. Bättre att sikta in dig på en vettigare pistol då CO2 p8an skjuter förhållandsvis oprecisist kontra dess säkerhetsavstånd.
Usp pistolen finns i andra märken med Gas och du vill ha en vettig pistol.

Hoppas att det var till hjälp för dig. :)

(editerade felstavning)

Erkaaan93

Inlägg av Erkaaan93 »

Haha ;) ah men jag förstår nu ;) lika bra att gå på snyggheten och funktionen istället :) sedan att den håller en hyfsad
utgångshastighet :) men tack för tipset ändå :)

Skriv svar