HAHAHA!!!
Kanske ska man inte skratta så mycket åt andra, karma är inte så snäll ändå:
1) Frugan tyckte att man är en överväxt barnrumpa i början men bryr sig inte så mycket längre, bara när man får paket då jag lyckades sätta ditt henne med sitt shoppande, jag lyckades tangera en av mina inköp med hennes (hon tränar väldigt mycket och är väldigt mode intresserad) och när hon såg att vi fick paket samtidigt så fick hon en flipp och ja, vi lämnar det där (alla vet hur det är) men det roliga tog slut när hon insåg att hennes paket hade ett värde som var fyra ggr mer än min och jag hade köpt grejer för över 1000 kr, till dagens datum, detta hände för 2,5 år sen, kan jag dra upp historien och då slutar hon gnälla, simple as that, yeah!
2) Jag kommer från en långt militärsläkte inom den Chilenska Försvaret, armén, marin, flygvapnet, och av rent DUMHET så berättade jag vad min hobby är, jag hör deras skratt fortfarande efter 3 år, jag blev deprimerad

efter att ha visat videos och bilder på hur man ser ut och rör sig, kommentarer som: Vart är era rosa kjolar? När ni blir träffade skriker ni aj! som småflickor eller AJ! som stora flickor?
Elaka djävlar men de är "glada att man åtminstone rör sig", om man kan kalla det, brukar det heta.
3) Brorsan ska börja spela så fort han blir 18, nu i dec, han e helt såld, päronen och syrran tycker att jag är för gammal och luktar illa på de rätta platserna för att hålla på leka cowboys och indianer som jag gjorde när jag var liten, jag fyller 34 nu den 5 april, hur ska man reagera till det argumentet?
4) Bäst av allt, är min dotter, lite över 3år, som tycker att när jag går ut och "leker i skogen" med mina kompisar (sambos egna ord genom dottern

) så ska jag inte göra mina kompisar illa och om de får ont så ska jag gå och be om ursäkt och blåsa där de fick ont

, är inte ungar härliga, vad ska man säga då?