KJW P226, släpper ut gas ur magasin
KJW P226, släpper ut gas ur magasin
Har precis köpt en KJW P226, är det normalt att pistolen hänger sig och tömmer magasinet efter att man skjutit ca 10 skott i snabb följd?
-
Re: KJW P226, släpper ut gas ur magasin
Nej, det är inte normalt att pistolen hänger sig och tömmer gasen ur magasinet.
Om du har köpt den ny ifrån en svenskåterförsäljare så bör du reklamera pistolen.
Men om du har köpt den begagnad så är det en annan femma, då får du ta kontakt med säljaren och försöka komma fram till någon lösning.
Lycka till!
Om du har köpt den ny ifrån en svenskåterförsäljare så bör du reklamera pistolen.
Men om du har köpt den begagnad så är det en annan femma, då får du ta kontakt med säljaren och försöka komma fram till någon lösning.
Lycka till!
Är det inte bara pga cooldown då tro.
Funkar det om du skjuter 10 kulor långsammare?
En annan sak kan vara att den är dåligt smord så det blir mycket friktion mellan dom rörliga delarna
Funkar det om du skjuter 10 kulor långsammare?
En annan sak kan vara att den är dåligt smord så det blir mycket friktion mellan dom rörliga delarna
We're not surrounded, we're in a target-rich environment!
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... mbra#p5776
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... mbra#p5776
Sitter med samma sak med en P229
Jag tror mig att nox
Även när man bara spänner hanen så dras ibland inte hammaren tillbaks utan att man trycker till den, Jag tror att det kan vara så att pistolen i nyskick kan behövas slitas in lite tillsammans med lite smörjmedel.
Jag tror mig att nox
Är på rätt väg då hammaren har en tendens till att haka sig i främre läge.En annan sak kan vara att den är dåligt smord så det blir mycket friktion mellan dom rörliga delarna
Även när man bara spänner hanen så dras ibland inte hammaren tillbaks utan att man trycker till den, Jag tror att det kan vara så att pistolen i nyskick kan behövas slitas in lite tillsammans med lite smörjmedel.