Vad tycker era...?
Re: Vad tycker era...?
Hustrun och jag är i Krig om airsoft. Just nu Sitzenkrieg.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Min sambo bryr sig inte det minsta.
Sambon spelar själv när hon har lust.
Inte lika mycket nu som innan men grejorna finns kvar.
Så mina hobbies har hon inget emot.
Inte lika mycket nu som innan men grejorna finns kvar.
Så mina hobbies har hon inget emot.
Pentex First Team.
http://www.airsoft-adventures.se
http://www.airsoft-adventures.se
-
Damen pushar mig till att börja med As då jag efter 3,5 års sjukskrivning har blivit både osocial och apatisk, hon vet hur mycket jag gillade Lumpen och att jag gillar vapen så detta är ju en kanon blandning, bra motion och sociala möten.
Med andra ord en riktig toppen sambo (blivande fru i Augusti)
Mina 3 Söner (6, 4 och 2 år) tycker ju pappa är rena rama Rambo

Med andra ord en riktig toppen sambo (blivande fru i Augusti)

Mina 3 Söner (6, 4 och 2 år) tycker ju pappa är rena rama Rambo

Gwlyddyn vart är GILLA-knappen när man behöver enGwlyddyn skrev:-"Så länge du inte köper några fula vapen.."
Jag har hittat ett rätt bra fruntimmer.

Senast redigerad av 1 ColdestChain, redigerad totalt 0 gånger.
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ
Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.
Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.
Lyckades få med flickvännen så hon krigar också ^^
Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=13789
-
Kommer ihåg när jag visade morsan en P90 en gångGwlyddyn skrev: P90 har jag fått blankt nej på att köpa.
-Det där var fanimej den fulaste skit jag någonsin sett!
Men folket runt omkring mig är iaf positiva iom att man rör på sig. Finns väl en å annan gubbe någonstans som har förutfattade meningar dock.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Personligen kan jag se skönhet i funktion och då är ju P90, och den nya Magpulpickan, förbannat snygga. En mer optimal CQB-bössa kan man nog inte hitta.
Tjejer verkar inte funka så..
Tjejer verkar inte funka så..
Så länge jag sköter alla andra omkostnader först så får jag köpa vad sjutton jag vill. Blir inte så mycket med en deltidslön och 2 små men lite skit samlar man alltid på sig.
Inte lyckats få med frugan på äventyr och lär aldrig lyckas, hon förstår inte tjusningen i det tyvärr. Det som kan bli lite gnäll om är väl att jag lagt beslag på klädkammaren som numera är verkstad och AS-förråd, inte så poppis när man saknar förråd och grejerna börjar staplas på högar i sovrummet...
Farsan svär mest, då gäller det sånt jag vänder mig till honom om hjälp med så som montage av insatsgängor och annat verkstadsjobb jag inte har möjlighet att sköta i min egen "verkstad". Inte så mycket över vapnen och hobbyn i sig som åt alla skitmaterial grejerna är tillverkade av, att försöka bearbeta dessa är inte hans favoritsysselsättning om man säger så
Ska skaffa lite maskiner så jag kan börja göra jobbet hemmavid ist, för att avlasta hans nerver om inte annat
Lyckats engagera honom i mitt ritande och framtagning av customdelar med och detta uppskattar han mer då det rör sig om riktiga material så som stål och aluminium.
Omgivningen finner det mest lite intressant och udda, inte stött på någon direkt fientlig attityd än så länge.
Inte lyckats få med frugan på äventyr och lär aldrig lyckas, hon förstår inte tjusningen i det tyvärr. Det som kan bli lite gnäll om är väl att jag lagt beslag på klädkammaren som numera är verkstad och AS-förråd, inte så poppis när man saknar förråd och grejerna börjar staplas på högar i sovrummet...
Farsan svär mest, då gäller det sånt jag vänder mig till honom om hjälp med så som montage av insatsgängor och annat verkstadsjobb jag inte har möjlighet att sköta i min egen "verkstad". Inte så mycket över vapnen och hobbyn i sig som åt alla skitmaterial grejerna är tillverkade av, att försöka bearbeta dessa är inte hans favoritsysselsättning om man säger så

Lyckats engagera honom i mitt ritande och framtagning av customdelar med och detta uppskattar han mer då det rör sig om riktiga material så som stål och aluminium.
Omgivningen finner det mest lite intressant och udda, inte stött på någon direkt fientlig attityd än så länge.
Mor o Far tycker det är bra för att man är ute o rör på sig! Och att man sen handlar en massa gear osv stup i kvarten är dem bara vana vid eftersom fiske är en stor del i min vardag! så dem skakar bara på huvudet o skrattar varje gång man kommer hem me några paket eller när man går runt i huset o kan inte sitta still för "UPS ska ju snart komma för faaan!!!! "
sen tösen säger bara.... "ok men bara ja kan få nån helg ensam me dig emellanåt" så är hon rätt nöjd
hon börjar bli rätt sugen på o hänga med ut o spela med så det e kul
Annars utomstående tycker antingen "shit va ball de låter" eller "sånt gör ju bara dagisbarn"
sen tösen säger bara.... "ok men bara ja kan få nån helg ensam me dig emellanåt" så är hon rätt nöjd

Annars utomstående tycker antingen "shit va ball de låter" eller "sånt gör ju bara dagisbarn"

W.T.F - The only easy day was yesterday!
Flickvän: Kul att man har en hobby, "Men varför måste det kosta så mycket". Men som någon skrev tidigare i tråden så kan man ju kontra med "Vad lägger du pengarna på?" 
Föräldrar: Bra att man är ute och rör på sig typ, dock verkar dem inte ha en aning om vad vi håller på med.
Arbetskamrater: De som vet om det tycker att det är kul med någon som har en udda hobby.

Föräldrar: Bra att man är ute och rör på sig typ, dock verkar dem inte ha en aning om vad vi håller på med.
Arbetskamrater: De som vet om det tycker att det är kul med någon som har en udda hobby.