Vad tycker era...?

Allt som handlar om airsoft men inte täcks av andra forum
Lefnord

Vad tycker era...?

Inlägg av Lefnord »

Vad tycker era respektive (Pojk & flickvän, henvän, sambo, fru, mamma, pappa med mera som kan tänkas) om att ni håller på med airsoft och "leker" krig?

ohman

Re: Vad tycker era...?

Inlägg av ohman »

Min fru tycker att det är rätt bra, om inte annat för att det motiverar mig till att motionera. Det enda hon möjligen ogillar med airsoftandet är att jag plöjt ner någonstans mellan 40 och 50k på ca ett år :D
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

elstupido

Inlägg av elstupido »

Mor och far tycker det är bra eftersom jag är ute och rör på mig väldigt mycket.

Och nåt som inte är helt ovanligt så tycker de inte om att jag lagt ner så mycket pengar på det, och ger mig en dömande blick varje gång jag kommer hem med ett stort paket... :roll:

Frantiic

Inlägg av Frantiic »

Sambon min är väl inte jätte glad i det. Men hon kan inte komma och säga något då hon själv köper massa kläder och skit. Jag lägger mina pengar på airsoft hon på kläder. Hon har lärt sig att inte fråga mer då jag alltid kontrar tillbaka med samma fråga. :)
I reject your reality and substitute my own!

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

-"Så länge du inte köper några fula vapen.."

Jag har hittat ett rätt bra fruntimmer.

Caim

Inlägg av Caim »

Min sambo har inga direkt problem med det. Faktum är att vi oftast bollar lite med varandra när jag ska köpa nya vapen. "Behöver du verkligen den bössan, är den bättre än dina andra om inte när ska du använda den". Så jag har gjort ganska vettiga köp de senaste 2 åren :D Och de skyller jag helt på min sambo ;) När de gäller pengarna så är de mina sparpengar som jag använder så de säger hon inget om heller :D

Erka

Inlägg av Erka »

Henvän :D

Är i samma sits som Frantiic när det gäller sambo.
Föräldrar är däremot glada att jag är ute och rör på mig.

Danno

Inlägg av Danno »

Gwlyddyn: Så, inga M4or?

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

Kan vl säga att ryssbössorna inte ligger högt i kurs hos frugan.. AK och P90 har jag fått blankt nej på att köpa.

Cleaner

Inlägg av Cleaner »

Frugan tycker jag "springer i skogen och leker krig".. barn gör ju sånt..

Päronen förstår inte varför jag gör sånt...

Dottern däremot tycker " det e roligt att vara i skogen med sina kompisar" = Approved!
ja hon är 4 år :)
Prickskytt

Skriv svar