Köpa ammo

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
ColdestChain

Re: Köpa ammo

Inlägg av ColdestChain »

Nu blev jag nyfiken, är det något i bio kulorna som gör det mer miljöskadliga än vanliga plast?
Спецназ**FIRST IN**LAST OUT**Спецназ

Pengar är som koskit... Onödigt om det inte sprids.

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Det står inget om att de är miljövänliga, endast nedbrytbara. Så kan ju vara något skumt
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

Namboy

Inlägg av Namboy »

Vill bara slänga ut ett "varningens ord" ang. att köpa bulor från Taiwangun.
Jag testade först deras egna (P&J) kulor och de var riktigt skit; fastnade stup i kvarten i snabbladdarna och matade inte öht. Sedan köpte jag ett par påsar Guarders 0,25:or
då jag alltid haft bra erfarenhet av dom och tro inte att EXAKT samma mög händer igen? Vägrar mata i alla bössor, fastnar i laddarna samt att det tog ca. 3 år att tömma magasinen.
Misstänker starkt att de bara tar Guarder-påsar och häller i sina egna skitboll, men det är givetvis inte säkert. Kan ha haft en satans otur också. :roll:

Annars kan jag rekommendera SRC:s bulor jag med. Funkar felfritt och de är billiga. :)
"We're surrounded. That simplifies things."

ohman

Inlägg av ohman »

Verkar vara så att kvaliteten kan variera lite på Guarders boll, beställde en påse från Röda Stjärnan för någon vecka sedan, och de matar riktigt dåligt. En månad sedan så lirade jag med likadana kulor och då funkade de utmärkt.

SRCs kulor fungerar klockrent i samtliga mina bössor dock. Synd bara att det verkar vara smått omöjligt att hitta tyngre än 0,28.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Namboy skrev:Misstänker starkt att de bara tar Guarder-påsar och häller i sina egna skitboll, men det är givetvis inte säkert. Kan ha haft en satans otur också. :roll:
Det tror jag inte. De luktar helt olika. P&J luktar dock JBU. Och dom vet vi ju hur dom matar.

Frantiic

Inlägg av Frantiic »

jag har kört ICS boll. Matar riktigt bra faktiskt!
I reject your reality and substitute my own!

Namboy

Inlägg av Namboy »

Då var det, som sagt, bara otur. *tar av mig foliehatten*
"We're surrounded. That simplifies things."

Paxz

Inlägg av Paxz »

ColdestChain: Beror helt på tillverkaren. Vissa bio kulor har bara en snabbare nedbrytningsprocess än vanliga kulor. Då kan man fråga sig vilket som är bäst för miljön, kulor som bryts ner fort med en kanske skadlig plast eller kulor som ligger kvar en halv evighet(?).
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

Cpt

Inlägg av Cpt »

TwinkleDew>>

Hur matar JBU? Jag hade aldrig problem när jag körde dem, innan jag gick över till Green Devil pga jag ville åt tyngre vikt dvs 0,30g.

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Uhm på ett ungefär... Inte alls.

Skriv svar