CTW stts problem
Re: CTW stts problem
Nej. Samtliga chronografer fungerar precis lika.
Testa att chrona bössan inomhus.
Testa att chrona bössan inomhus.
Re: Sv: CTW stts problem
Saken är den att jag för det första fick jag bra värden (som jag fått förut) med andra vapen, och för det andra så ser jag kulorna dala efter ca: 10m. Så värdena stämmer nog. Det enda jag har upplevt att solljus kan göra är att man inte får någon respons alls från chronografen eller att man (som jag faktiskt får i videon) får "tout". Till mitt försvar så både ändrar jag vinkel från solen och tar ut pipan från öppningen.
Men prova och komptesta cylindern genom att blåsa i nozzlen.
Går det att böåsa in luft läcker cylindern antingen vid packningen till cylinderhuvudet eller så är pistonghuvudets o-ring. Köp enn O-ringssats på jula eller biltema. Byt o-ringen.
Pistånghuvudets o-ring går att töja på samma sätt som när vid en aeg. Trä på gummit på cylindern och värm med en tändare, sen låt svalna. Se till att smörja upp med silicon olja/fett för ändamålet sen.
Nu ska den inte gå att blåsa in luft genom nozzle.
Går det att böåsa in luft läcker cylindern antingen vid packningen till cylinderhuvudet eller så är pistonghuvudets o-ring. Köp enn O-ringssats på jula eller biltema. Byt o-ringen.
Pistånghuvudets o-ring går att töja på samma sätt som när vid en aeg. Trä på gummit på cylindern och värm med en tändare, sen låt svalna. Se till att smörja upp med silicon olja/fett för ändamålet sen.
Nu ska den inte gå att blåsa in luft genom nozzle.
Är hoppen ställd? I filmsnutten så låter det som att den är väldigt hårt ställd.
@ Taint
Hoppen är knappt på alls.
Hoppen är knappt på alls.
-
JAg blir inte klok, nu helt plötsligt så skjuter min bara semi 3shot, både på singel och auto.
vad ska jag göra?
vad ska jag göra?
Dör den efter det eller kan du skjuta flera semi skurar?
-
Re: Sv: CTW stts problem
Den fungerar som vanligt, fast bara 3shot för båda positionerna.
Låter som något fel på främre kretsen.