Mosfet

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
wilms

Re: Mosfet

Inlägg av wilms »

Nitisk,
Supertack för din förklaring.
Jag ska sätta mig och granska hela tråden igen med alla svar som jag fått och ta mig en funderare på hur jag kommer vidare med mina mål på bössan, blir nog en hel del Google för att hitta vad som passar min HK bäst.., om jag inte misstar mig så har jag en v2 växellåda men inte en helt vanlig utan något modifierat i den så jag får som sagt Google rundor så jag kan hitta vad som kan passa.

Någon som vet sig kunna detta med att installera mosfet i min HK eller vet någon som kan får ni jätte gärna träda fram då jag inte klara detta själv, tar gärna emot alla förslag från privat personer till återförsäljare.

Med vänlig hälsning,
Wilms
Who dares wins

Användarvisningsbild
mehailz
Lag / förening: ODA-036
Aktiv sedan: 2009

Inlägg av mehailz »

Min ASCU kabeln gick sönder lätt som bara fan vid installation, fick byta till en PTW/FCC 4-pins kabel istället. Tackar för tippset g-t airsoft!

Avtryckarn i ASCU'n är "crisp" som bara den!

Men du går nog inte fel i att ta Merf 3.2, dom funkar bra och är lätta att programmera.

wilms

Inlägg av wilms »

Ja, så som jag ser det så blir det nog en merf 3.2, ska bara hitta någon som kan hjälpa mig att installera det. :D
Who dares wins

Användarvisningsbild
mehailz
Lag / förening: ODA-036
Aktiv sedan: 2009

Inlägg av mehailz »

Om du har någon lokal butik så brukar dom flesta butikerna kunna hjälpa med sådant!

Annars ta kontakt via "kontakt" delen i forumet här och ge en liten belöning för den som kan tänkas hjälpa dig!

MVH / Mehailz

Skriv svar