ett val mellan dessa, men vilket?
-
Re: ett val mellan dessa, men vilket?
Ta det du tycker är snyggast! Alla är ju Dboys, och Dboys har ju fått rätt mycket ros här på forumet.
Fd. Septicemia
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Samma allihop, mer eller mindre. Ta en som du tycker är snygg, med fördel i metall.
Är ingen större skillnad i övrigt. Bara att den ena har plastkropp.
Är ingen större skillnad i övrigt. Bara att den ena har plastkropp.
"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch
Nr.5 står ju på sidan 

"If at first you don't succeed, go get a .50 cal" - DemolitionRanch
-
Vilken som helst utom 5:an. En del mått är lite off, samt en bräcklig kropp.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
3 eller 4. Dem är mest tr00
Visst ska man kolla på kvalite men vad ska du spela för spel?
Testa allt, mest cqb mest utomhus???
Tänker du meka vapen?
Alla bössar du länkar har en m/s 110 och uppåt, alla över 110 kan du glömma cqb.
därav min fråga om du tänker meka själv, för då är de ju bara sätta i en annan fjäder så sjunker m/s men som sagt fakta vi inte har.
Men funderar du på cqb skulle jag väl kolla på bössa som redan ligger i 90-99 m/s vill man sedan att den ska ha lite mer tryck för utomhus så kan man ju modda det då, men då har du en bössa som du kan spela med överallt utan att du beh meka med den iaf.
dessutom är detta ytterligare en ny tråd fast flera bett dig slå ihop dina andra trådar och fortsätta i dem..
Jag har inte nått emot nya trådar direkt men spam när de hade varit lika enkelt bara updatera tråden du skrev i med en ny fråga och ändra titeln till nybörjarfrågor el nått.
Testa allt, mest cqb mest utomhus???
Tänker du meka vapen?
Alla bössar du länkar har en m/s 110 och uppåt, alla över 110 kan du glömma cqb.
därav min fråga om du tänker meka själv, för då är de ju bara sätta i en annan fjäder så sjunker m/s men som sagt fakta vi inte har.
Men funderar du på cqb skulle jag väl kolla på bössa som redan ligger i 90-99 m/s vill man sedan att den ska ha lite mer tryck för utomhus så kan man ju modda det då, men då har du en bössa som du kan spela med överallt utan att du beh meka med den iaf.
dessutom är detta ytterligare en ny tråd fast flera bett dig slå ihop dina andra trådar och fortsätta i dem..
Jag har inte nått emot nya trådar direkt men spam när de hade varit lika enkelt bara updatera tråden du skrev i med en ny fråga och ändra titeln till nybörjarfrågor el nått.
Dem används av ganska så nuvarande militära enheter. Nummer 4 blir en bra grund på att bygga en US gear.
powniac: Vad jag vet så är du bara 16år och bör därför inte äga eller köpa någon airsoft övht. Det kanske inte därför är så smart att sitta och fråga vilket vapen du bör köpa, eller sitta och säga att du redan äger ett vapen i andra trådar då det är ett lagbrott.
Sist men inte minst så får jag be dig att försöka chilla lite med skapandet av trådar, speciellt de som har med lagbrott att göra.
Tråd låst.
Sist men inte minst så får jag be dig att försöka chilla lite med skapandet av trådar, speciellt de som har med lagbrott att göra.
Tråd låst.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.