Umarex H&K MP7A1

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Kimale

Umarex H&K MP7A1

Inlägg av Kimale »

Tja! :D

Jag undrar lite om Umarex H&K MP7A1 - http://www.cyberphoto.se/info.php?article=126115

Det ingår ju laddare och batteri, vanligtvis så brukar ju laddare och batterier vara skit som följer med, men finns det någon bra laddare och batteri till en mp7? De använder väl sig av de små "Rektangelformade" batterierna?

Någon som har en och kan berätta hur den är? Hade tänkt ha den lite som sidearm/reservbössa men vill ju kunna ha den i tex CQB miljö där jag tror den skulle funka kanon

Hur är den ifall man vill byta delar i den? Funkar det smärtfritt eller är det skit jobbigt? :)
How to win a war? Buy a Kalashnikov

Min Presentation http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 65&t=11199
Mina Affärsredovisningar http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... boy#p69801

Postaldude

Re: Umarex H&K MP7A1

Inlägg av Postaldude »

Dom där batterina går att lira med då det inte finns några andra att köpa förutom TM's

Jag hade förut några stycken från både tm och well och kände då ingen skillnad alls förutom att tm's batterier är lite större och innehåller lite mer kraft bara med det är inte märkbart .

Bobba

Inlägg av Bobba »

Jag ägen en sådan bössa. Tycker den ligger riktigt fint i handen när man spelar med den, den känns även mycket stabilare än andra modeller av plast. Visst du får lite mer tyngd med fäller du ut kolven så blir den välldigt stabil.
Jag håller på att pilla fram en batterimod som skall passa invändig och kunna ersätta orginal batteriet med ett lipo utan att behöva göra någon som hellst innre modifikation. Bara att trycka i och köra. Kommer antagligen lägga upp recultatet i tråden Dropfy skapade för ett tag sedan så håll utkik och det låter intressant :)
Drakon Yastreb

Erka

Inlägg av Erka »

Skulle du lyckas med bra resultat får du börja fundera över att sälja till oss andra :)

Har kollat flera ställen på nätet efter adapter, men alla har tyvärr slut.

Bobba

Inlägg av Bobba »

Ja de finns ju ingen som har kvar dem längre tyvärr. Och sedan så måste man ju ha batteriet utvändigt med den adapter som finns och det vill man ju inte. Men visst blir recultatet bra och hållbart så kan man ju kanske slänga ihop några extra ;)
Drakon Yastreb

Shepherd

Inlägg av Shepherd »

Vet någon var man kan få tag i den längre typen av magasin till den? :)
KWA MP7
JG G36C
KSP 90B

SAM:R

Erka

Inlägg av Erka »

Brukar komma upp på ebay med jämna mellanrum :)

Skriv svar