Att förlora sin WGC-oskuld - vad är bra att veta?

Här är inga frågor för dumma! God ton och artighet gäller, kan du inte vara trevlig så behöver du inte skriva här.
Kristos

Re: Att förlora sin WGC-oskuld - vad är bra att veta?

Inlägg av Kristos »

Jag la en beställning på lite småsaker igår. Skickas idag. Så det verkar vara olika från order till order.

Acepalm

Inlägg av Acepalm »

Tänk på att dom förmodligen har jävulskt mycket ordrar att hinna ikapp med också.

Mitt paket stog som "packaging" i typ två veckor, sen mailade jag dom och frågade hur det gick, då skickades det dagen efter. Kan ju kanske vara en tanke?
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
They who dine on lost souls know only hunger

Tikka

Inlägg av Tikka »

Kan berätta att två av mina senaste ordrar (2013) har jag fått byta till store credit då det viktigaste i beställningen (AEG) varit out of stock, trots att den var in stock då betalningen gjordes. Har även gällt annat i samma beställningar, de har sagt att de har fel på ordersystemet.

Klart den struligaste beställningen från WGC hittills. Ska slänga iväg ett mail och höra hur de går, min erfarenhet sedan tidigare är att det kinesiska nyåret inte brukar betyda att det går så långsamt som det gör nu.
" - Var och en blir salig på sin tro."
Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... =121&t=770

Hiawatha

Inlägg av Hiawatha »

Vad ska man välja för "Invoice Type" när man beställer vapen och delar tros ? Kan inget hitta.
Tack

Patet

Inlägg av Patet »

Knycker tråden lite snabbt, någon som kan ha en idé om varför de ej levererar med flyg längre? Kan endast få fram UPS samt ground.. Alltid kört med deras flyg vilket varit snabbt och smidigt, eller bara för mig det blir på detta viset?
OMG!!! FICK DU OCKSÅ VERSALER I JULKLAPP!!?!?!?!
FANTASTISKT!!
....lägg ner med CAPS. - PFT Kether

Welle

Inlägg av Welle »

Beror nog på ngt du har beställt.
Lite finare, lite bättre

Fearless

Inlägg av Fearless »

Väldigt många asiatiska flygplatser har sedan en tid infört förbud mot att skicka batterier, främst då LiPo, men man har för enkelhetens skull vägrat fler typer av batterier för att vara på den säkra sidan. Även vissa amerikanska butiker vägrar skicka LiPo via flyg.

En annan anledning kan vara att du beställt så mycket att vikten blir för hög för att det ska vara lösnamt för dem att skicka via flyg.
“It’s time to kick ass and chew bubblegum…and I’m all out of gum.”

Patet

Inlägg av Patet »

Jo allt det har jag redan kopplat, men alternativet har ALLTID gått att välja för att därefter få mail ang annan leveransmetod..
Har ingen betydelse vad jag plockar, inte ens en skruv så finns alternativet det är alltaå puts väck :(
OMG!!! FICK DU OCKSÅ VERSALER I JULKLAPP!!?!?!?!
FANTASTISKT!!
....lägg ner med CAPS. - PFT Kether

Hiawatha

Inlägg av Hiawatha »

Någon som vet om UPS försöker nå en via televäxel?
Missade ett samtal och när jag ringde upp kom jag till någon växel, där dom inte kunde säga vem som ringt.
Minuten efter fick jag ett sms från UPS där dom frågade det var ett airsoftvapen eller delar, om vapen behövde dom veta vad det drivs av och produktnamn.
Avslutas med "Vänligen återkom till oss med denna information till telefonnummer 027"

Antar ju därför att det var UPS som först försökte nå mig, men som ni förstår har jag svårt att nå någon på numret "027" :D

Provar man på dem nr som finns på hemsidan är det ju söndagstängt, lite frustrerande :lol:

Skriv svar