Behöver lite Kalashnikov tips!
-
Re: Behöver lite Kalashnikov tips!
Sluta skrämma iväg folk från -040 cymas. Dom är i polen skitbilliga, ofta runt tusingen om inte lägre. Jag har en beta spetsnaz (bring the haters) och den har gått som en klocka i snart 3 år och det enda som är bytt är hopupgummit. Jag har inte ett skit problem med TM's design heller.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Inga regler utan undantag, antar jag. Majoriteten av oss tycker att TM:s design är förlegad och för en spottstyver mer får man en VFC-baserad bössa som är långt mera framtidssäker. Du tycker att vi ska sluta avråda folk från något vi anser vara ett misstag och jag tycker att vi ska fortsätta med det. Vi får helt enkelt vara överens om att inte vara överens.

Tack för tipsen. Det där med fjädern har jag inte tänkt på att låta affären sköta. Hängt upp mig på att jag inte vågar skruva med det själv.
Har läst att LiPo är att föredra när det är kallt väder. Fungerar dom på alla, eller bör man fråga om dom är kompatibla?
Har läst att LiPo är att föredra när det är kallt väder. Fungerar dom på alla, eller bör man fråga om dom är kompatibla?
Affärsredovisningar: viewtopic.php?f=121&t=27522
- Twist
- Sysop
- Lag / förening: Disposable Heroes
- Aktiv sedan: 2001
Ja, men håll dig till ett 7,4 om du tänker lägga dig kring hundra så håller det bättre. Du lär få ROF så det räcker ändå.

Och för framtida läsare: inte alla CM040+ är VFC-kloner. Cm042 och Cm046 är TM.
Jag vill också avråda från TM-kloner (:
Jag vill också avråda från TM-kloner (:
Jobbar på Röda Stjärnan
Har funderat och kommit fram till att det nog är bättre att sänka den jag har. Det är en Cybergun AK47 AIMS. Har googlat fram att det ska vara en CM050 med lite stämplar på och dyrare prislapp (vad vet man när man köper sitt första?)
Har genom samma eminenta sökmotor fått fram att där sitter en M125 fjäder. Om man då vill ha den runt 108 m/s, ska man ha en M110 eller M100?

Affärsredovisningar: viewtopic.php?f=121&t=27522
-