Fjädern näst längst till höger är vad du letar efter. Men om du inte vill beställa ett helt fjäderset så kan jag rota i lådorna och skicka hem en till dig i ett vanligt kuvert.
Och ja, fjädern är med och styr cutoff levern som stryper strömmen vid enkelskott. Utan den så kommer bössan bara skjuta auto.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
Tror både jag och harlekin missade infon att det inte var din bild. Den står precis till sidan av bilden så det är nog ganska lätt att missa, även om det är i caps.
Nio av tio semi problem beror på cut off levern eller fjädern till denna. Ibland kan en så "löjlig" sak som ett kasst shimmat sectorgear vara boven. Hur dök problemet upp? Om det inte fanns innan du fick byta fjäder så beror det troligtvis på att fjädern inte är lika lång eller kraftig som den förra.
Sprucket gearboxskal på en PJ M4 (inte konstigt med tanke på det sinnessjukt höga trimmet).
Lade hela dan på att byta skal (8 timmar av 9 gick till att försöka få kablarna genom kolvröret )
Nu skjuter den bara semi! Oavsett om man ställer den på auto. Utanför kroppen har jag dock för mig att den skjuter på auto. Onekligen skumt.
Senast redigerad av 1 PFT Hagbard, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning:Slog samman två trådar med samma ämne.
Har du kollat så kroppen verkligen får ner den nya gearboxen ordentligt och att den har rätt selectorplate? Eller att den går att justera problem fritt iaf.