Mycket riktigt ministry, jag tolkade honom dock aldrig som att det var så likt som möjligt som gällde. Jag tänkte mest att det är lika bra att visa upp den än att inte göra det då det verkade som att det var just kolvfästet han var ute efter, som ser ut att vara samma.
Inom airsoft här så är det dessutom bara ett fåtal pojkar (typ du, 5224, Skepparn, Supernaut, Nielsen med co.

) som faktiskt kan se skillnad på en tacticool AK47 och AK47 i fält om man fuskar genom att köra med en AK47 med AK74 magasin, vilket är möjligt på 9 av 10 modeller utan modifikationer.
Det är ett smidigt och billigt alternativ, men inte det mest korrekta. Jag har ingen aning om hur pass noga crapgame vill vara, därför känns det lika bra att nämnt den då kolvfästet och pistolgreppet är "samma" som på Beta AKn. På med ett AK47 RAS (eller behåll den undre delen av handguarden och få dit en övre AK74), kör med AK74 magg och en annan flamdämpare så borde resultatet vara ganska snarlikt.
Den modellen ska väl dessutom ha VFC design vad jag fattat det som, och då slipper man den gamla osmidiga. Ni har redan kommit med det mest korrekta alternativet, då är det lika bra att köra på med annat som "kan funka" tycker jag.