Nu tar vi det lilla lugna Jocke. Glader må inte bestämma över hur du sätter titlar på dina trådar, men forumets regler borde göra det.
Citerat från reglerna:
Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om.
Allt han gjorde var att upplysa dig lite, även om det kanske inte upplevdes som den trevligaste tonen. Vill du att jag ska fixa topic åt dig eller klarar du det själv?
Sen så finns det dessvärre ingen vettig info om M134'an längre. Det fanns en del på det gamla forumet men eftersom det mesta som fanns där inte överfördes hit så blir det lite svårt att hitta något. Att det sen är en fruktansvärt ovanlig bössa (no shit när den kostar 48-60.000kr) gör det inte mycket lättare då det enbart finns en handfull med människor som äger en sån i landet.
Annars så är det nog en tre, om inte fyra år sen som de började säljas i Sverige. Frysen.nu har haft dem till försäljning tidigare men jag kan inte hitta den på hemsidan längre.
Jag har bara sett en in-game, och då var det (tror jag) en snubbe från Göteborg som lirade med dräpers som var utrustad med ett sånt monster. Vore kul att se fler, men eftersom de har så fruktansvärt högt pris så kan jag förstå att de inte växer på träd.
Så ett svar på varför inte är väl enkelt, de är dyra och svåra att få tag på och lär inte vara så värst smidiga att spela med.
Om man kollar på denna videon från 01.20 och framåt så får man ser när töntarna på Redwolf smular sönder en vattenmelon med en.
http://www.youtube.com/watch?v=6IFswvt5pM4