Skulle vara nice att ha en NIVA och kanske en aa12, lagom fula men endå coola bössor
juste en Morita rifle skulle vara coolt..... och lite fult.... men mest coolt
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
Kan ju inte vara så galet svårt att bygga en NIVA, Ta en famas, såga av siktet/handtaget, släng på en granatkastare med förlängd PVC-pipa frammåt och bakåt, och fixa trädetaljer, måla? xD
Om jag hade kunskapen så visst får be @ogrecoil bygga en eller några st. Fast om han får bestämma så lär de bli en smartgun vad jag än säger
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
Vart sugen på en Tokarev svt-38 / svt-40 för något år sedan och jag fick nyss reda på att det sägs som att den håller på att utvecklas som airsoft vapen.
Jag är så tråkigt att jag nog bara vill se högre klass på redan existerande modeller. PTW-tänket på skarpskyttevapen, pistoler och fler modeller av AEGer. Låt det kosta vad det vill så länge det finns på marknaden typ.
Jag spelar inte så mycket moderna shooters och liknande så jag har inte så mycket koll på vad som finns därute men Halo-serien har alltid legat mig varmt om hjärtat sedan ett 24 timmars gibb en midsommar för mer än 10 år sedan. Något ur UNSC arsenalen hade varit kul att ha.. på väggen åtminstone,