CA25 problem
Re: CA25 problem
Även om du inte har bore up så ska bössan oavsett vilket inte skjuta 40m/s lägre än den borde. Det måste vara något mer fel än cylinder för ett så pass dåligt resultat. En 509mm pipa ska inte behöva bore up till en M120 så det är precis på gränsen vid behov till bore up.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.
Om cylindern är portad och vänd åt fel håll borde man få linande uppförande på bössan. Men cylindern kanske inte är portad?
mvh Johan
mvh Johan
Cylindern är oportad men tack ändå 

Hur hårt är hoppen ställd? Med tanke på att det varit krångel med den tidigare så kan det vara så att den är för hårt ställd för att kulan ska kunna passera någorlunda enkelt vid avfyrning.
Edit: kom på att du bytt hopup, men tycker ändå att det är värt att se över.
Edit: kom på att du bytt hopup, men tycker ändå att det är värt att se över.
Använder CA annorlunda mått på sin gearbox än A&K gör till sin SR25?
Annars kanske ett av deras bore up kit kunde fungera?
Annars kanske ett av deras bore up kit kunde fungera?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Jag vet att A&K är en klon på CA så dom bör ha samma mått, annars eftersöker jag gärna någon här som vet något om detta! 
Edit: Kitet du länka var för P&J :/

Edit: Kitet du länka var för P&J :/
Nu vart jag väldigt förvirrad, så samma vapen går alltså under 2 benämningar
Är du säker?
Isåfall bör ju alla SR25 delar passa i min 

Ares funkar inte med CA/A&K/P&J, och nog inte med G&P heller.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Nej det vet jag, men eftersom P&J/A&K är en klon av CA med den långa V2 boxen så borde alla delar passa, så om någon vet med säkerhet så skulle det vara guld just nu